Üdv! Van egy Simson motorom, lett bele, új főtengej, csapágyak simeringek, új henger, és mikor oda van neki huzva és pörög vissza csörög, kopog (+alapjáraton is). Mi lehet a gond?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem rosszul lett a blokk összeszerelve...
Alapjáraton kopog...Sztem vidd vissza oda ahol ezt csinálták! És így jobb lenne nem járni vele mielőtt további károsodás keletkezik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha csörög és zörög akkor felesleges a gyűrűzéssel és egyebekkel foglalkozni. Először hárítsd el a problémát mielőtt szétpereg velemi a blokkban.
Aztán utána jöhet a többi.
Bár épp eszű ember új hengerhez kapásból új dugót és gyűrűket tesz.
De manapság ezt már nemigazán lehet elvárni...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Elkoptatta a hónolás? wtf mivel csinálták azt? Hiltivel?
Inkább cseréld ki a hengert egy normálisra...
Aztán meg új dugó és új gyűrűk hozzá.
Meg persze közben a tűgörgőket is cseréld ki. És nem ártana átnézni a csapágyakat is hogy nagyjából rendben vannak-e(attól függetlenül hogy újak)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hy!
Elösször is új csapágyakkal és ój hengerrel óvatosan kell mászkálni mert az új csapágyaknál is ugyanúgy bejáratós a motor.A csörgés valamelyik tűgörgő hibája lehet a kopogás viszont főtengely csapágyra utal.
Szerintem vegyél egy jó fajta dugót aztán ahoz fúrasd ki a hengert ,a tűgörgüket is vehetsz bele újat,a csapágyakat hát a kopogás nem csak amiatt lehet,feküdj be alá és próbáld meg kihalgatni kitapogatni hogy merről jön a zaj .
Jótanács:bejáratós a moci,szal ne húzd neki és használj bele fulszintetikus olajat.
Szerelőnél csináltattad ezeket vagy maszekba egyik havernál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Meg ezt nem értem hogy azt ajánják hogy csak új gyűrűket kell bele tenni.Te jó ég!!!
A gyűrűkkel nem kell szarozni,ha valami nem okés akkor úgyis fúrni kell,az a megoldás.
Amúgy ha új gyűrűt teszel bele azzal is bejáratós a motor.Szóval ezekre oda kell figyelni.
Üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!