Hogyan működik ez a simson henger felfúrásos dolog?
tehát meglehet csinálni 70-esre meg stb...
tehát akkor nagyobb lesz a hengerben a furat, és nagyobb lesz benne a dugattyú, igaz?
de ha kikopik a henger, és feljúrják alapméretestől egyel nagyobbra és ahhoz adnak dugót is meg minden, akkor azzal már erősödnie kellene a motornak? vagy mi? tehát erősödik? erősebb mintha egy alapméretes hengerrel lene összrakva?










Nem olyan nagy az 50-es perselye hogy 70-esre fel lehessen fúrni.
70-es henger kell helyette és a blokkon is alakítani kell hogy rámenjen.
értem...
de nem is akarom alakítgatni, és nem is akarom fúratni





Hy!
nem muszály furatnod mert vehetsz rá kompletten hengert is.
Ha ezt megcsináltatod akkor erősebb lessz a moci és több lessz neki az utazója.
De vígyázz!
felrúrás utáni bejáratáshoz egykét jó tanács:benzinhez mindig picivel több olajat keverj vagy akaszd középre a súbertűt,a főfúvóka méretét növelheted egy picivel.
Ami viszont a bejáratás lényege:mint a hímestojás,első 2-3száz kilóméteren ne húzd ki a gázd csumira,mindig úgy kell vele közlekedni hogy változatos fordulatszámon üzemeljen ,magyarul állandóan váltogatni kell vele 400km környékén már néha néha belehúzhatsz neki de akkor se annyit hogy szétpörögje magát.
A bejáratás kb 1000-1500km
Utána is érdemes finoman menni vele mert a megnövekedett teljesítmény miatt gondok adódhatnak a hajtókarral,főtengellyel.
Jótanács:Ha gyári állapotú simsonod van akkor érdemes annak megtartani amilyen max amit újíthatsz rajta az a gyújtás és az elektronika.





# 2/4 ma 18:20
nharagudj de a 70-es henger úgyanúgy rámegy faragás nélkül a blokkra mint a gyári.Talán 90-es hengernél van valami varázslat.
Meg ha 70-sre fúrnak fel akkor csak a hengerfejet szokták hozzá esztergálni.





-----># 5
60ccm felet már marni kell a blokkot, és a blokkot felmarni 90-eshez sem nagy ördöngősség, ugyan úgy kell, mint a 70-eshez csak többet kell marni
amiket árulnak a kínai/taiwani/koreai 70-es ,,hengereket,, ne vegyél mert csak kinézetre jó, mert elvan rajtuk cseszve a vezérlés és puha a hüvely, gyáriból felfúrt 60-as jobban megy.
ha már nagyobb hengert akarsz akkor faragtass egyet.
60ccmtől felfele már csak max 2-3x lehet javítófúrás, mert utána már vékony lesz a hüvely
"nharagudj de a 70-es henger úgyanúgy rámegy faragás nélkül a blokkra mint a gyári."
Már mitől menne rá? A Gyárinál 45mm a palást külső a 70 esnél 50mm. Fejszével sem bírod beleverni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!