Valaki hozzáértő, vagy aki járt így elmondaná a tapasztalatait?
LÉnyegében semmi nem tud szétugrani a dobban,mert ha ígylenne,akkor a halálozási statisztikák jóval magasabbak lennének...
Fékhibák kapcsán pedig már mindennel találkoztam,kivéve hogy magától befogott volna..
Szerintem pont az ellenkezője történt.
200 méteren keresztül húztad magadután a beragadt hátsókerekedet,majd egy hangos puffanás jelezte hogy újra forog a kerék...
Ja,bocs hogy visszakérdezek...
Mi utalt arra,hogy pont a jobb hátsó kerék szorult meg?
Bontás nélkül passz. A dobfék magától nem szokott befogni, meg úgy általában semelyik sem (csak a levegős ha elmegy a nyomás), elég érdekes.
Egy dolog jut eszembe, az egyik betét adhatta meg magát, eltörhetett, a széthulló darabjai pedig kiékelődhettek.
Egyébként egy komplett hátsó kerékagy minden sallangal 6-8E között mozog, úgyhogy nem lesz nagyon zsebbenyúlós.
Csak egy ötlet, tudni kellene hozzá, milyen időjárás volt felétek, nekem egyszer már megfogta a kereket a jég, igaz, indulásnál.
Mondjuk, tegnap havas, latyakos úton vezettél. A kerék felszórta, körben berakódott a kerék körül. Mikor hazaértél, az összeállt rész félig elvált, de nem esett le. Éjszaka megfagyott. Elindulás után leesett, és a kerék bekapta, megszorult. Tolatásnál kiesett.
Ismerős járt hasonlóképpen egyszer, bár ő egy erőteljesebb fékezés után.
A gondot az okozta hogy az eléggé erősen kopott fékbetét egy része levált és a másik fékbetét valamint a dob közé szorult.
Lehet neked is hasonló problémád van.
Egyébként fűtött garázsban tartod? Ha nem akkor én a helyedben megpróbálnék kicsit rámelegíteni finoman. Hátha csak víz ment bele és az megfagyva okozott galibát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!