Külföldi dízel autóvásárlás előtt állok! BMW 320D, Audi A3 1,9 TDI, Golf 4 1.9 TDI, Bora 1.9 TDI, Octavia 1.9 TDI. Melyiket válasszam?
ha szervizelési költségektől kezdve a minőségen át az ár/érték -arányt nézed, akkor mindenképpen az Audira szavazok. Nagyon megbízható, és viszonylag "igénytelen" autó. Második helyen a BMW, a többi pedig jó nagy szakadékkal jön csak utána! De azért azokkal a gázolajakkal vigyázz, főleg ha aztán a TDI mellett döntesz! a TURBO HAMAR EL TUDJA ÁM DOBNI MAGÁT, ÉS AZ NEM éppen 2 fillér ... A BMW sima dÍzele nagy klassz, de alapjában véve maga a típus elég szervízigényes ...
Úgyhogy én egy percet se variálnék, egyértelműen Audi !!!
Én nem vennék ilyen dieseleket.Egyáltalán nem annyira "bombák" ezek csak a nagy nevük van,és mindegyik füstöl mint
a fene.Akkor látom hogy előzni akar,ha füstöl mint a szénerőmű kéménye.Ugyanaz,mint régen a kétütemüek.
Sokkal jobbak a kisebb japán dieselek,vagy a legtisztább benzinest venni,már jobban megéri anyagilag is.
figy, ha nem "babrálod", akkor a BMW-vel se lesz semmi gondod, hiszen a szívódízele egy nagyon egyszerű, úgy értem, nagyon megbízható típus! ők pont azért nem is variálják ezt turbóval és egyéb nyalánkságokkal, szal lehet h a TD jobban húz, ha oda lépsz neki, de egy sima D még manapság is megbízhatóbb, tartósabb, de azt tudnod kell, hogy alapjáraton egy BMW mindig szervizigényesebb, mint egy Audi ... ez teljesen tuti 100 !
Ennek ellenére, van olyan ismerősöm is, akinek A3-asa van, és évek óta semmi gondja vle, hozzá se nyúlt kb. Én a helyedben egyiket se "variálgatnám", tudod eek olyan szerkentyűk, amelyek addig mennek fantasztikusan,amíg gyárilag vannak összerakva. Utána már bizonytalanabb lesz minden. Abban igaza van az itt válaszolónak, h sokkal üzembiztosabb egy benzines, és ma már olyan hatalmas különbség nincs is a pénztárcát tekintve, de ha hozzá kell nyúlni, akkor viszont igen durva egy diesel (Bármelyik típus) javítása. Na pont ezért, ha azt is venném, akkor garantáltan nem nyúlnék hozzá, bár azt nem írtad, miket akarsz rajta "felturbozni".
Azt azért nem árt tudni,hogy nem elég megvenned.
A fenntartási költsége egy nagy köbcentis dieselnek magas lehet.Olajfogyasztásuk is tetemes,mert nem szakszerűen járnak vele,és azt hosszú távon még egy német kocsi sem viseli el.Egy egyszerű időközi olajcsere a BMW-be szűrőkkel akár:60.000-80.000 is lehet.
A benzinesek ma már jobb vételek/egy taxisnak sincs ma már diesel autója Pesten/.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!