Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi autó gyújtás/karburátor...

Régi autó gyújtás/karburátor probléma?

Figyelt kérdés

Van egy régi autóm, megszakítós, vákuumos előgyújtással, egy darab 2 torkú karburátorral, és kétféle hibát tapasztalok rajta.

1. Néha mikor leállítom, elfordítom a kulcsot, olyan, minta tovább akarna járni, és elkezd remegni, majd kb 1-2 másodperc múlva leáll a motor.

2. Egyenletes sebességnél és intenzív gyorsításnál rángatás, viszont ha gyengén gyorsítok akkor nem. Valamint 100 km/h fölött nem rángat, alatt igen.


A másodikra gondolom karbibeállítás, de az elsőre tippem sincs, mindegy hány fokra állítom a gyújtást, akkor is csinálja. Vagy lehet hogy összefügg a kettő?

Előre is köszi a segítséget.



2012. dec. 6. 20:14
 1/6 anonim ***** válasza:
Lehet hogy nem megfelelő hőértékű gyertya van benne..anno az 1500 ös ladám csinált hasonlókat,de gyertyacsere megoldotta
2012. dec. 6. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
De, kb 8000 km-el ezelőtt voltak cserélve a gyertyák, gyári ajánlásnak megfelelő. És eddig nem csinálta.
2012. dec. 6. 23:45
 3/6 anonim ***** válasza:
Tudni kellene milyen autóról beszélünk és hogyan van megoldva a motor leállítása,elektromosan vagy vákumosan,bár utóbbit inkább dízelekben alkalmazzák (pl.Merci).Benzineseknél általában ha elfordítod a kulcsot azzal megszűnt a gyújtótrafó áramellátása és kész,leáll.Lehet hogy a gyújtáskapcsoló kontakthibás,áthúz,stb.De ha egy elektromágneses szelepet zár a gyújtáskapcsoló akkor természetes lehet hogy nem azonnal áll le.
2012. dec. 7. 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Hát szerintem tuti, hogy elektromos, egy régi Datsun (Nissan)egyébként az autó. És nem minden leállításkor csinálja, csak kb 3ból 1szer. És miközbe ezt csinálja, kigyullad a töltésjelző lámpa a műszerfalon.
2012. dec. 7. 10:36
 5/6 anonim ***** válasza:
Hogy kigyullad a töltésjelző az a leesett fordulatszám miatt van,nincs köze a jelenséghez.Az én tippem az hogy a gyújtáskapcsoló nem kapcsol biztonságosan,de ezt látatlanból nehéz megmondani.
2012. dec. 7. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Szolovjov ***** válasza:
A leállítás utáni továbbjárásnak az az oka, hogy a fojtószelep nem zár el a karbiban.
2012. dec. 28. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!