Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nincs semmi erő a derbi...

Miért nincs semmi erő a derbi sendámba?

Figyelt kérdés

ez 1 enduró és a henger most lett furva vadi új dugó gyűrű karbi kitakaritva új direktszűrő

és alig van benne erő meg max 40 el megy..



2012. dec. 2. 20:37
 1/8 Dogmatix91 ***** válasza:
a 2 ütemű masinák elég kényesek. Ez így elég kevés info egyébként. Jó lenne tudni, hogy rángat e vagy fullad vagy mégis mi a baja? Valószínűleg a karbival lesz a probléma amúgy. Fúvóka lett cserélve fúrás után? Meg még a légszűrő is cserélve lett. Szerintem sok levegőt szív és kevés benzint kap. De ez csak egy tipp így látatlanban
2012. dec. 2. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Karbi beállításával lesz a probléma, vagy nem jó a fúvóka átmérője a felújított hengernek. Ha gázadásra fullad, akkor kevés benzint kap.
2012. dec. 2. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ugye 2T motoroknak fontos a megfelelő kipufogó oldali fojtás (szóval gyári kipufogó gyári állapotban) és megfelelő szívó oldali fojtás (többnyire itt is tökéletes a gyári). Ha fúrva volt akkor kérdés hogy mennyire. Ha csak kopott volt és 1 mérettel nagyobbra akkor mindent úgy kell hagyni mint agyárit. Ha jóval nagyobbra lett fúrva akkor pedig megfelelően kell méretezni a kipufogót, a légszűrőt és a fúvókákat vagy a karbit is.

Persze ehhez számolgatni kell, nem csak ész nélkül rápakolni minél nagyobbat mert nem fog menni.



Az meg a másik dolog hogy frissen fúrt motor az bejáratós. Szóval nem pörgetjük, nem erőltetjük, kicsit több olajat adunk neki. Aztán majd 1000km múlva lehet húzni neki, és ha normálisan van bejáratva akkor az ereje az a bejáratás közben szépen nő.

2012. dec. 2. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

akkor 1 kicsit pontosítok..tehát: meg volt ragadva a motor és emiatt kellet fúrni..a fúrás nem ojan jól sikerült mert majdnem TUL pászos lett a dugó bele...nem rángat csak egyszerüen gyenge nincs benne erő és még ki se pörög rendesen..a karbi az már sokszor volt állitva sok féleképpen kipróbáltuk de ahogy most van talán az bizonyul a legjobbnak..és akkor igyis nagyobb fúvóka kell bele hogy csak azért let furva mert megvolt ragadva??

és esetleg azt nem tudja valaki hogy az előgyujtásnak hogy kell lennie?? alsó/felső holtpont elött/után menyivel??

és akkor valószínűleg ha jobban összekopik akkor jobb lesz??

2012. dec. 2. 23:15
 5/8 anonim ***** válasza:

Ha csak 1 méretet lett fúrva akkor alapnak számít. Szóval karbit, kipufogót és a légszűrőt is hagyd a gyárit.

Gyújtást nem tudom hogy ennél hogy kell belőni. Valami gépkönyv nincs hozzá?

Egyébkét felső holtponttól kell nézni, valamint a megszakító hézagot kell beállítani.

2012. dec. 3. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
A gyújtást mindenképpen a gyárihoz viszonyítsd! (kb a felső holtpont előtt 2-3mm-rel kellene lennie...) addig, amíg a gyújtás nem tökéletes, addig nem érdemes a fúvókával kísérletezni...
2012. dec. 4. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
akkor most felső holtpont elött 1.4 mm mint ahogy említették vagy 2-3 között??
2012. dec. 4. 19:58
 8/8 Frantisek Janecek válasza:
Vegyél rá Gianelli conti kipufogót. Gyári kipufogóval 3 LE-s, Gianellival 8,5 LE-s.
2016. aug. 17. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!