Nincs szikra az autómban, renault 19 1.4, C1J motorkódú?
Figyelt kérdés
Helyzet a köv., vettem egy renault 19 1.4 tr-t C1jH7 motorkódú, katalizatormentes megszakítós zenith karbis. A motorja 2 évet nem jart kb. vizpumpát kellett cserelni mert kicsit engedett, illetve hengerfejet kellett sikoltatni, es utanna kezdotott az osszerakas, voltak kérdojeles dolgok, hogy mi hova megy, de nagyjabol ossze van mar rakva, hiaba toltottem le a nagy 290 vagy 300 oldalas utmutatot, nehany fontos dolgot nem ir, pl. Nem tudom hova kell a karbin dugni a benzin nyomott csövét illetve melyik cso megy a masik csőcsatlakozora a karbin. Mert a benzin pumpan ami a blokkon van, egy szabad csatlakozo van de ott is a pumpa felé mutat egy nyil. A vákuumos előgyujtas csöve a szívósor kisebbik csövére megy? A nagyobbik csőcsatlakozora pedig a fékszervó csöve? Akkor ami most kifogott rajtam, hogy nincs szikra, követtem a javítási utmutatót, de mikor a 15 ös sarura csatlakozo vezetek ami a trafora megy és a testvezetéket egy 21w-os izzoval kotom ossze a leiras szerint inditózni kellene és az izzo felvillan, nekem már ha a gyujtast ráadom világit, továbbá van melletük egy masik egy harmadik vezetek, az a trafon melyikre megy a plusz megy a 15 re a test az 1re a harmadik viszont a kis meretu csatlakozoja miatt ugynézki mintha a 15re menne. A nagyvesz és a 15pont között 5 egész valahány k ohmot mértem ami elvileg jó a 15 és 1 pontok kozott 0.5 és 0.8 ohm korul kellene lenni lehet az én műszerem rossz de nekem 3 ohmot jelzett. Ez így jó?! Az utolsó dolog pedig, hogy egy autovillamossagban dolgozott úr mondta hogy a gyujt. elosztonal nem eleg hogy a kalapácshoz befut egy kondenzator vezetek valami harmadikat is mondott hogy vmi jelet ad, ott a környéken pont lenne egy szabad vezeték ami esetlek lehetne le van vágva valahonnan es mintha a generator kabelkotegerol jonne oda, vagy fekete vagy valami vilagos barnás színű, hirtelen ennyi részletet tudok, kérlek segítsetek mert már csak szikra hijja. Bocsi a fura fogalmazasert de telefonrol irtam kb 20 perc alatt :-)2012. nov. 24. 12:26
1/4 A kérdező kommentje:
Egyedul egy dolgot nem néztem, a jav. konyv szerint a kesztyutarto alatt van a bizti tábla, ott nem néztem még, hogy valamelyik nincs e kiégve, de van ott egyáltalán olyan bizti vagy a motortérben ami a kiégett volna és amiatt nincs szikra?! Koszi!!!
2012. nov. 24. 12:28
2/4 anonim válasza:
Ez nem biztigond lesz.
Nem ismerem a konkrét típust, meg nincs is előttem hogy improvizáljak, de:
- a 3 OHM-os ellenállás a 0,5-0,8 helyett biztosan nem jó, szerintem döglött a trafó
- a vákuumcsövek nem a szívósorra mennek, hanem a vákuumszivattyúra, keres egy ilyen csatlakozást: [link]
-nemtudom mit értesz a "benzin nyomott csöve" alatt, elvileg egyértelmű kéne hogy legyen mi hova megy
-az elvágott vezetékes történet az álmoskönyv szerint nem jelent jót, illetve autóvillamoságis vagy szerelő kollégát jelez előre
Ha pár képpel megtámogatsz akkor többet is tudok mondani talán, de így ennyi ment.
3/4 A kérdező kommentje:
Köszi szépen lövök majd pár képet, de ha a trafó rossz lenne akkor vmi zárlat szerűt kellene látnom ugy gondolom tehát 0 ohm koruli erteket :-/
2012. nov. 24. 13:34
4/4 anonim válasza:
A nagyobb ellenállás ugyanúgy hibára utal mint a kicsi, ha nem a megfelelő értéket adja le mindegy kisebb vagy nagyobb, ugyanúgy nem lesz jó. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!