Mekkora az a távolság amig 2T motrot motorfékkel engedni lehet, szóval mekkora táv után huzzák rá a gázra? Többi lent.
, hogy olajt kapjon a fötengely és a csapágyak, vagy jó az is pl hogy olyan helyen vagyok ahol van egy jobbacska lejtő gödrös köves néha kell huzni azért gázt de nem sokat mert nem lenne jó nekem és behúzott kuplungal megyek le és pár másodpercenként rá rántok a gázra vagy ilyenko ink még is tegyem üresbe?
És a kuplunk terepmotoroknál kopik ha behúzva tartom, teljesen behúzva nem csúsztatva?(Károsan kopik?)
A kétütem és a motorfék nekem kicsit paradoxon, nem nagyon van fékhatás, én sosem használtam mikor még kétütemű gépem volt.
Ha behúzott kuplunggal és elengedett gázzal mész akkor pedig az alapjárati mennyiséget kapja a blokk, ami bőven elég a károsodás megelőzéséhez. Én nem raknám ki üresbe, pláne terepen, ha korrigálni kell és keresed a sebességeket az szar ügy.
Behúzott kuplungnál meg a csapágyazása kopik, de elhanyagolható mértékben.
mr.flash nagyjából leírta a lényeget.
Viszont lamellás, olajos kuplung akkor is kopik ha be van húzva!
Mivel olyankor egymáson csúsznak el a lamellák. Szóval ott sokáig nem tanácsos behúzva tartani. Bár azért úgy minimálisan kopik. A gond inkább az hogy túlmelegszik és megsül.
A videóban miárt kuplungozik annyit ?
Hátsó kereket csúsztatni akarja?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!