Suzuki Swift 8V-ből 16V?
Típusazonos blokknál (és ez az) simán meg lehet oldani. Kell egy darab motor, el kell ballagni vele az NKH-hoz. adnak egy műszaki adatlapot 2500ft-ért, azzal pedig át kell menni az ocsmányirodába, ahol 12000ft-ért újul a forgalmi és a törzskönyv. De nem lesz sokkal jobb mint a 8szelepes.
Az 1.3-as blokkot viszont át lehet építeni GTi-vé is, papírozás nélkül (mivel a blokk marad, csak a belseje és a hengerfej valamint a vezérlés cserélődik), némileg nagyobb összegből, és lesz egy örömautód (101LE és 113NM egy 750kilós kasztniban..). Bár a fogyasztás ugye fel fog ugrani.
Egyik megoldás sem éri meg, ha rendben van a motor akkor nem sokkal gyengébb mint a 16szelepes, a GTi-vé alakítással pedig nő a fogyasztás, de ha ragaszkodsz a Suzukihoz ezek jöhetnek csak szóba.
komplett motorcsere+ elektronika, váltó, féltengely, kerékagy....szóval egy vagyon, és tipusmódosítás miatt ha hivatalossá akarod tenni,akkor regadóköteles.
Szóval felejtsd el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!