Mi a baj a francia kocsikkal?
De annak a 7-nek azért nem volt mert tudja hogy milyen és bölcsen tartózkodik tőlük.
"NYUGODTAN VEGYÉL FRANCIÁT! A lényeg, hogy jó állapotú példány legyen. Évekkel fiatalabb, felét futottat kapsz, mint németből ugyanannyi pénzért."
Na erre meg annyit,hogy van az a bölcs és örökérvényű mondás hogy"minden annyit ér amennyiért el lehet adni"
Azaz ha valami olcsó annak oka van,ha valami drágább annak is oka van.
# 16
Ez lehet, de ha valaki elfogult, akkor legalább a motorja ne legyen rosz. Nemde? (Enyhén úgy érzem, hogy a válaszomra kötekedő jellegű kommentet írtál...:/)
Újonnan vettem francia autót. Tört volna ki a lábam amikor a szalon felé vettem az irányt... Életemben ilyen sz.r autóm nem volt, pedig sok használt járgányom is volt már sokféle típusból. Olyan dolgok romlottak el rajta, amikről más típusnál azt sem tudtam hogy léteznek. És hát a legtöbb hiba többszázezres költséggel járt, mert ugye mind a garancia lejárta után jött elő.
Vesszőfutásom során sok szerelővel konzultáltam, és azt az általános következtetést vontam le, hogy ebben a márkában (és a francia autókban általában) a legtöbb alkatrész alul van méretezve, vagyis egy kisebb típushoz volna jó, de a költségcsökkentés miatt nagyobb autóba szerelik, és ezért jóval hamarabb kipurcan mint kellene. Sose szerettem az ilyen kijelentéseket, hogy "ilyen-olyan autót soha többet", de ezt a márkát messze elkerülöm ezután.
Egyébként most megy valami francia autós reklám a tévében, amelyben azt híresztelik, hogy "hány helyen ellenőrzött minőség". A sorok között olvasva ezt azt jelenti, hogy nem véletlen az a rengeteg kritika ami a franci autókat illeti, ezt senki se felejtse el...
#19
Nehogy azt hidd, hogy számít a garanciaidő. Minket mindenféle problémával elhajtottak garanciaidő alatt is a Peugeottól, mondván, hogy ez nem garanciális (mert kopóalkatrész - aha, az elektromos ablakemelő kopóalkatrész?! - mert a Hold - Vénusz távolság most épp nem megfelelő, stb...).
Gyakorlatilag mindennel volt gondunk, elektronika (meg sem tudták csinálni), motortartó elemek, gumialkatrészek már kb. mind cserélve vannak pedig 150e km van a kocsiban, hátsó felfüggesztés ami ugye típushiba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!