Az automata kényelmes.Meg ilyen nagyobb kocsikhoz Q7 , A8 , inkább automata illik.Úgy tudom nem is szerelik őket klasszikus manuális váltóval.
2012. nov. 5. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Nekem klasszikus autómata nem kéne, de egy tiptronic váltós autót elfogadnék. De alapvetően a manuális váltót részesítem előnyben.
2012. nov. 5. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
A manuálisnak megvan az az előnye hogy úgy reagál a kocsi ahogy te akarod.
2012. nov. 5. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Szerintem nem jobb, pláne azért mert több a hibalehetőség, magasabb a javítási költség, és nagyobb a hajlama meghibásodásra (szakmai ártalom), plusz szeretek gépészkedni.
De egyébként megvannak az előnyei is, kényelmesebb, és nagyjából ennyi. Nekem nem esik nehezemre váltani, de az is egy szempont hogy elindulsz, berakod D-be, hazáig hozzá se nyúlsz, aztán áthúzod P-be.
2012. nov. 5. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Én beülök a kocsiba, nem váltok, nem adok gázt, nem kormányozok, nem indexelek, mégis megy az autó. O.V.
2012. nov. 5. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Tényleg, ha nem kell váltani, a tempomat is megy, nem szundít el a pályán az ember unalmában? Vagy erre vannak a mélynyomók? :-)
2012. nov. 5. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 Takumi válasza:
Autómata váltó: kényelmes, kisebb az esélye, hogy legyilkolod, nem tudsz bénázni. Ha tönkremegy drágább sokkal.
Kézi: szerintem a vezetési élmény jobb, olcsóbb javítani, viszont könnyen kinyírhatod.
A mai autómaták főleg ilyen kategoriás autókban angyon jók. Érdemes q7 et venni persze csak nem ugy hogy van 4 misid és kéne vmi nagy amiben megnéznek. Fenn is kell tartani az autót, tankolni gumizni. Amugy a 3.0 tdi jó konstrukció.
2012. nov. 6. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
A megbizhatosagrol: a kornyezetembe szinte mindenkinek automata valto szolgal a jarmuveben az elmult 20 evre visszatekintve. En 2-rol tudom biztosan hogy beadta a kulcsot, de az egyik az hulyegyereke volt aki hideg padlogaz nyikorgo gumi kombinacioban indult. Vagyis a 20 ev alatt kb 100 jarmubol 2. Szerintem ennyi a kuplungal is kijon, meg a manualis valtokkal.
2012. nov. 6. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Régen ez nem volt előnyös egy automata váltó,elösször is kevés helyen szervizelik és méregdrága a szervíze.
Most már egy nagyobb motornál azért nyugodtan bele lehet menni mert végülis az automata váltóval védik a kocsit nem tudják úgy tönkretenni .Ez amolyan tipikus nőknek van kitalálva akik nem kezelik jól a manuális váltót.
Én személyem szerint semmi pénzért nem vennék automatát pedig megvannak az előnyei is de akkor meg nincs meg a vezetés élménye.
2012. nov. 6. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Tipikusan noknek....hat azert megneznem a fejed olyan korforgalmakban ahol lampa iranyitja a forgalmat es a kozlekedesi lampak(keresztezodesek) nincenek 150-200 meterre egymastol, zoldhullam nuku, es 120km a varos ket legtavolabbi pontja, es minden nap autoznod kell a legnagyobb forgalomba ahol sokszor minden lampa elott km-es sor all. Szerintem imadkoznal egy automata autoert.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!