Hogyan lehet első kerekes járgány kerekeit kipörgetni álló helyzetben?
Figyelt kérdés
Szimplán a látvány miatt kérdezem. Elöl pörög a kerék, füstős de az autó egy helyben marad, majd onnan kilő. Kézifékes játékkal meg lehet oldani vagy valami mással?2012. okt. 24. 20:49
1/7 anonim válasza:
Behúzod a kéziféket, 1-esbe teszed a váltót, nagy gázt nyomsz, majd leugrasz a kuplungról. Ha elég jó a hátsó kerekek tapadása, az első kerekek kipörögnek, közben pedig nem húzzák maguk után a hátsókat. Mikor ezt az egészet megunod, visszább veszed a gázt és felengeded a kéziféket, aztán az autó kilő. Leírva pofonegyszerű, a gyakorlatban sok gyakorlást igényel, de megoldható.
2/7 anonim válasza:
Rálépsz a gázra, felugrasz a kuplungról. Jobb, ha ezt olyan helyen teszed, aho legy kicsi emelkedő után lejtő jön, úgy látványosabb a gyorsulás, tehát egy kereszteződés, aminek van "púpja" az pont jó lehet. (lámpás kereszteződésben elsőként indulni)
3/7 anonim válasza:
Csak kézifékkel lehet megoldani. Vagy valaminek nekigurulsz és utána nyomod neki, csak azt meg a kocsid bánja. Én nem próbáltam ugyan, de láttam már ilyet és a kocsi nem helyben füstölt, hanem halad előre egy kicsi de füstöl is. Szerinem ha lükvercben próbálod meg, akkor nem fogja hátra tolni magát a kocsi. De ezt csak én gondolom így, lehet hogy tévedek.
4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat! :)
2012. okt. 24. 22:20
5/7 A kérdező kommentje:
Tehát a kézifék a hátsó kerekeket rögzíti. Ha menet közben húzom meg akkor az autónak még van lendülete, az első kerék viszi előre és így a driftelés is lehetséges?
2012. okt. 24. 22:22
6/7 anonim válasza:
A kézifék jó esetben a hátsó kerekeket rögzíti. Vannak típusok, ahol az első kerékre hat, de ezek igen ritkák.
Ha menet közben, kanyarban meghúzod, akkor a hátsó kerekek megcsúsznak, aztán lehet ellenkormányozni, hogy ne ess be az árokba. Ez viszont nem driftelés, hanem unatkozó hülyegyerekek játéka a T***O-parkolóban. Driftelésnél ugyanis hátsókerekes autókat használnak és a motor nyomatékának segítségével csúsztatják meg a hátsó kereket, így érve el, hogy túlkormányzott legyen az autó (meg füstöljön a kerék). Van, hogy ott is rásegítenek kézifékkel, de a folyamatos csúszást a hátsó kerékre ható nyomaték adagolásával érik el.
7/7 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm. :D
2012. okt. 24. 22:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!