Ez tényleg sok mindentől függ, ahogy azt már az előttem szólók is elmondták.De a legfontosabb az a kaszni, futómű
ill. a motor állapota. Ha ezek rendben vannak, akkor 500 e.km sem számít soknak.Az autó alá érdemes mindig benézni vásárlás előtt hogy nem rohad-e, vagy nincs e kilyukadva itt-ott, ez vonatkozik a kasznira is.-Karosszéria lakatos nagyon drága mulatság-.Motor hangja még relevánsabb: nem kopog/zörög -ez utalás lehet a szelepek állapotára is -.Akármilyen autót is veszel ne szégyelj
magaddal olyan vkit elvinni aki "ténylegesen ért" hozzá, és nem csak hallott ezt-azt.Minden autó vásárlás után ajánlott az azonnali olaj csere,légszűrű/vezérműszíj/olajszűrő csere, ill. az időszaknak megfelelő gumi csere is. Utóbbi csak indokolt esetben:ez a profil mélység függvénye.Nagyon fontos hogy olyan olajat tölts bele ami gyárilag elő van irányozva, ez a motor életének a titka.
A fékberendezés pedig kiemelkedő fontosságú hogy jól működjön.
Dióhéjban ennyi :)
Én is ültem külföldön 700 ezret futott Merci taxiban és olyan állapotban volt mintha új lenne kb.Sem nyikorgás,sem csörgés...
De ehhez az kell hogy legyen jó a konstrukció(pl dízel Merci,automata váltóval)legyen normáis a tulajdonosa és arra használa amire való és szervízelje gyakran és minőségi anyagokkal.Így lehet szerintem 700 ezer.
De amúgy hallottam régi Mercinél egymillió felett is már.
De olyat autókereskedőnél nem kapni :D
Ott csak rossz állapotú,de garantáltan 154 ezret futott kocsik vannak :) amik szigorúan kihasználatlanság miatt eladó :)))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!