Persze.
Valaki még a 400 ezren is elgondolkodik. Nem is hibásan!
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__346..
Nem kilométert veszünk, hanem állapotot. Lehet találni 30.000 km-t futott, de nagyon leharcolt autót, ugyanakkor 600.000 km-t futott, de szinte újnak kinéző autót.
Itthon például egy húszéves dízel Passat kombiban is csak 170 ezer van, mert 500-600 ezerrel nem venné meg senki. Így is annyi van benne, csak így nem olyan egyértelmű, bár aki nem teljesen hülye az autóhoz, látja rajta, hogy tizenötször kerülte meg a Földet.
Ha jó állapotú, akkor persze. Az enyémben tegnap fordult át a 230.000-dik km-en, semmi baja (kopp-kopp-kopp) egy motorháztetőn lévő horpadáson kívül.
(2005 tavaszán vettem, 8 km volt benne átadáskor)
4,9-5,3 között eljárok még mindig vele, 110-et simán tartja, 140-ig még jól is gyorsul.
Japánban igen,egy-két németben igen,a többi...háááát...
azért mindegyikben van olyan,ami jó ennyivel is.
Nem a 200 ezerrel van a gond,hanem a karbantartással.Magyarországon inkább használni szeretjük az autót de már költeni rá azt nem sajnos.
A kocsikat rendszeresen szervizelni kell,jó minőségű kenőanyagokat,szűrőket használni,cserélni a kopó alkatrészeket és arra kell használni az autót amire való:közlekedésre és akkor láthatunk olyanokat hogy 500 ezer km-1 millió km van benne.
De úgy hogy valakinél a szervíz azt jelenti hogy néha cserél olajat,meg a kipufogót ha kilyukad,meg lemossa kívülről eladásnál az nem elég a boldogsághoz.
Ráadásul népdivat lett a visszatekergetés,azért egy 200 ezer km-es autóban sem biztos hogy csak annyi van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!