Ha egy autó gyárilag turbós akkor is megvan az a szép fütyülős hangja min ha később teszik bele?
" arra szolgál, hogy a felesleges levegőt a szabadba engedje egy hangos szisszenés kíséretében" Az átépített kocsikon, a gyárinál a szívócsőbe engedi vissza a felesleget.
" mert a plusz levegő nem terheli a membránt, és így akár 3-10% teljesítmény növekedést lehet elérni" WTF? :)
"amúgy a tipikus "turbo" hang a nagyon nagy teljesítményű turbóknál hallható igazán" Hallani azt azért kis csigánál is.
" amúgy ha egy mezei turbó nagyon fütyül, akkor összetört benne a csapágy..." Azért azt megnézném, amikor összetörik valamelyik csapágy, 30-50-90 000rpm-nél inkább csörögne/csattogna, mint fütyülne szerintem.
Jó ez a téma, akadnak vicces hozzászólások.
A turbó vagy a td hangjába vagy belebolondulva? Mert az előbbit még megértem, de hogy a dízel kerregésen mit lehet szeretni, azt nem tudom.
Ha már turbó, akkor csakis benzines, persze akkor bírni kell pénztárcával a benzinkúton is :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!