Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2-T motora kompreszor? 50 ccm!

2-T motora kompreszor? 50 ccm!

Figyelt kérdés
Úgy gondoltam hogy a lendkerékre csináltatnák szíjtárcsát és az hajtana 1kis kompreszort amit a henger és a karburátor közé tenék! Vélemények? Lene teljesitmény növekedés?

2012. szept. 2. 14:09
1 2 3
 11/23 A kérdező kommentje:
Nem kávédarálo! Csak kávédarálonak a féltestvére! Két sebeséges automata gép! Tomos automatic A3! Mielöt azt mondjátok hogy milyen sz@r gép előte irjátok a Gugliba be hogy: Tomos tuning&styling és nézétek a képeket és ámuljatok és bámuljatok!:-D
2012. szept. 2. 21:42
 12/23 anonim ***** válasza:
Ok, sztem nem lesz prbléma ezen sem, csak amikor 2-be kapcsol lehet picit furcsán reagál... De amúgy menni fog:D Egyébként elősször Babetta jutott róla eszembe... Még a tuningoltról is, mert egy srác csinál olyan babszit, ami egy sebességben vitte a 90-et:D
2012. szept. 2. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:

Lenne, aztán 5km után szét is hullana az egész, kényszerléghűtéses kisköbcentis blokknál eleve halvaszületett ötlet.


Ha érdekel holnap meg is indoklom miért, most nincs kedven, legyen elég annyi hogy jó sok pénzből építenél egy üzemórás megbízhatatlan valamit.

2012. szept. 2. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 A kérdező kommentje:
Az nem volna gond h 200km után széthulana! Meg ha nézegetétek a képek amit irtam akor egy kis motor blok faragás után rá megy vizhütéses Malossi henger! Azért ird le h mit gondolsz mr. flash!
2012. szept. 3. 08:29
 15/23 anonim ***** válasza:

Nagy részét leírták már.


Egyrészt ha feltöltött motort akarsz faragni akkor nagyon pontosan ki kell számolni a dolgokat, nem lehet "ex-has" nekiállni.


Alapból problémás, ugyanis karbis. Az egy dolog hogy nyomás alá kell helyezni az egészet.


/A karbi belsejében, a szívótorokban ugyanis vákuum van, az "rántja be" az üzemanyagot az úszóházból. Ha túlnyomást kap gyönyörű szépen visszafele fog dolgozni./


Két megoldás van:

-egy légmentesen zárt dobozba rakod a karbit, és a dobozban csinálsz túlnyomást

-kidobod a p*csába a karbit és injektorosítod a blokkot


Egyik sem egyszerű.


Ha ezt sikerült is elérni, és maradsz a karbinál, akkor jön a következő gond, a hangolás. Marha sokat kell vele játszani hogy jó legyen, nem kis tapasztalat és idő kell hozz.


Ha injektorosítod ez kimarad, jön a következő.



Mivel kisköbcentis 2T-ről van szó elég necces az anyagminőség is, jó eséllyel 2perc alatt leolvadna a gyári dugattyú, illetve megadnák magukat a csapágyak illetve a hajtókar. Tehát kell bele új dugattyú-hajtókar-csapágy szett. Ha már itt tartunk nem biztos hogy a henger bírná a nagyobb kompressziót, szerintem hosszú távon nem, tehát abból is le kéne gyártatni egy egyedit.


A feltöltő meghajtása is kérdéses, kompresszornál kicsit könnyebb a történet, annál csak egy kihajtást kell csinálni a blokkra , némi fogaskerék meg lánc, potom másfél hét tökölés és kész is.


Turbónál már neccesebb a történet, valahova fel kell rakni, áramlásviszonyokat számolni, kipufogót tervezni, megintcsak nem 5perces munka, tapasztalat nélkül meg sosem lesz jó.


Tegyük fel ez megvan, jön a következő: a feltöltőt hűteni is kell. A kompresszort is. Ezt olajjal célszerű megoldani, tehát kell még pluszban egy olajhűtő, némi cső, meg egy olajpumpa, és meg kell hajtani valahonnan.


Nagyjából ennyi a történet, mire eddig eljutsz ~200K környékén jársz pénzben, és ~3hónapnál időben. A végeredmény pedig több mint kétes, egy üzemórás, megbízhatatlan és túlbonyolított, de a házi megoldások miatt állandóan meghibásodó sz*r lenne a vége.


És addigra pont ott tartasz hogy vehettél volna egy olyan gépet ami 2X erősebb mint a tunying rotyogód, csak épp üzembiztosan és hosszú távon.


Nagyjából ennyi lenne.

2012. szept. 3. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 A kérdező kommentje:
Én azt értem hogy lehetne ólcsob de eröseb gépet venni! De én evvel a gépel szeretnék száguldozni! Mert én ezekért rajongok! Lehetne a géphez Airsal 65ccm hengert kompletet venni ami aluminiumbol van! Ha egyik megoldás se jó, akor mit tanácsoltok tuning ügyben? Gyári hengerel 80-85km/h ki lehet bele préselni! Airsal hengerel nem tudom h menyit mene de körülbelül 90 et! De én 100-105 km/h akarnák belöle kihozni!(vagy töbet) Akkor várom a jó tuning őtleteket!
2012. szept. 3. 14:35
 17/23 anonim ***** válasza:

"Nagyjából ennyi a történet, mire eddig eljutsz ~200K környékén jársz pénzben, és ~3hónapnál időben."


No meg minusz 5 lóerőben a kihajtások miatt!

:D

2012. szept. 3. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
Te, ebben gyárilag sincs 5ló szerintem. :D
2012. szept. 3. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 A kérdező kommentje:

Gyárilag 2.5-3 pacierö, én ezt szeretném 10 pacira felhúzni!(ne nevesetek ki)

lehet h az lesz hogy rárakok 65 ccm hengert egy jó nagy karbit meg egy sport kiput oszt' jó van! Lehet h nem lesz 10 ló de bár sokáig lehet nyúzni! Azér más ötlet senkinek se nincs??? Irhatok még ötleteket!

2012. szept. 3. 21:02
 20/23 A kérdező kommentje:
mr,flash te úgy gondoltad h a turbot vagy a kompreszort a karbi elé teszem?
2012. szept. 3. 21:07
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!