2-T motora kompreszor? 50 ccm!
A turbonak több értelme van, a kompresszor teljesítményt is vesz el hiába rakja hozzá, mert maga a motor hajtja, a turbot viszont a kipufogógáz, és mivel a 2 ütemű motorban magasabb fordulaton jön meg az erő ezért a turbonak nagyobb létjogosultsága van mint a kompresszornak!
Azt viszont szem előtt kell tartani, hogy nagyon be kell állítani mindent ugyanis a nagyobb nyomás könnyen szétrepesztheti a dugót ezért mindenből erősített dolgok kellenek nem pedig könnyítettek!
Anno a trabantomon kivezettem előre a levegőcsonkot..
A menetszél adta neki az energiát,ment is mint a golyó:P
Kétütemű trabinak 3.-ban 60km/h körül volt a vége.
Az enyém vitte a 90-et is. Szép hangja volt,mint amikor disznótvágnak XD
Első és legfontosabb kérdés: a turbó kenését miveloldanád meg a kétütemű motoron?
Aztán jön a résvezérlés problémája: ha a kipufogó oldalon beletúrsz elmegy a vezérlés, teljesítményt veszt. A karburátor nyomás alatt nem fog semmit csinálni, azt a turbó elé kell tenni. A forgattyúsházba tölt, felöméskor elveszik a nyomás, vagy kiköp mindent a kipufogó nyíláson!
Szerintem a megnövekedett üzemanyag fogyasztáson túl nem lesz sok változás!
Íme egy különösen jól sikerült példány, hallani ahogy szenved a 250-es!
:D
Na előbb telóról voltam, de:
Ugye a karburátor nem épp a legprecízebb szerkezet a fordulatszámra tekintve, de a turbó ugye figyelne rá, csak nagy macera... Ha tényleg mérnöki szinten megoldod ki lehet belőle hozni valamit, DE azt hűteni kell, és olajozni, namost ha olajjal akarod hűteni (márpedig akarod olajjal hűteni) cserélni kell az olajat folyamatosan, na EZ ami nem fog menni... Viszont, ha a karbira sportlégszűrőt raksz, és a menetszél belefúj (kis tölcsért eszkábálhatsz rá) hasonlóan hat, és ha robogó, nem váltós ugye duplán jó, mert a fordulatszámtól függően áramlik bele a cucc. (Bár alacsony fordulaton továbbra is lepkefing lesz.) Egyébként többet fog enni az tuti, és akipufogóba is kicsit bele fog köpni. De állítsd hozzá majd a karbit, hogy menet közben jó legyen a beállítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!