Első motornak simson vagy etz 250?
hát lássuk 19 éves vagy tehát a korlátlan jogsi még vagy 5 év mert jövőre már csak 24 éves kortól lehet A korlátlanra menni.szóval olyan mocit válassz ami 5 évig elég lesz,ha komolyan motorozni szeretnél!
a helyedben én egy 600 as sportmotort vennék, és 25KW osítanám.tanulni motorozni jó lesz,csajozni jó lesz,megölni nem tudod mert a teljesítménye le van szabályozva,akármikor ki lehet venni a leszabályzást és akkor már akár 100-120 lovas sportgéped van.
nem vagyunk egyformák én első motornak egy 650es sport-túrát vettem,fél évre rá meg vettem egy 1340 ccm es hayabusát.van aki elvan a simsonnal....de ez kb olyan mintha a ladát hasonlítanád egy mustang -hoz vagy egy corvetthez.kinek mi.
Mondjuk a kettő között komoly eltérés, van, pl. a jogsi meg az ötször annyi köbcenti (feltéve hogy nem AWO-ról van szó)...
...DE (ha nem akadály a jogsi meg a motor fenntartása) én mindenképpen a nagyobbat ajánlanám. Helyben van munkába elgurulászni megteszi a Simson is, de ha már 10 km vagy afeletti távolsággal tervezel, akkor ETZ. Az tartósan bírja a Simson tempójának másfélszeresét, tudod tartani a forgalom ritmusát (nem fog melletted a sok tonnával megterhelt nyergesvontató elzúgni, ami kezdetben kicsit rémisztő), alkatrész ugyanúgy van hozzá mindenhol (minőségre ugyanaz, mindkettőhöz főleg távolkeleti utángyártott vacakokat tartanak készleten), a vételárukban sincs eget rengető eltérés.
Meg persze az MZ-n motorosnak néznek, nem segédmotorkerékpárosnak, aki csak a településen belül csinál zajt, a "lakott terület széle" táblát nem meri elhagyni...
Valóban jobban megéri ETZ-be fektetni. A fenti érvek mellett azért is, mert nem fognak annyira piszkálni a közlekedésiek. A Simsonokkal lehet szórakozni, hogy kismotor, vagy nagymotor, s hiába lesz a végén igazad sok kellemetlenség járhat vele. Persze úgy is elmotorozhatsz, hogy 10 évig nem állít meg senki.
Az ETZ viszont rendszámos motor, innentől kezdve ha vizsga és biztosítás van, a kutya nem fogja firtatni a többit.
Amire érdemes még odafigyelni (ami talán a Simson oldalára billentheti a mérleget), hogy az ETZ-hez sokkal nagyobb odafeigyelés és szervíztapasztalat kell. A régi ETZ-sek tudják milyen, amikor nincs lehúzva megfelelő nyomatékkal a kuplung... és csak egyet mondtam. A Simsonnak egyszerűbb az elektronikája is- bár sötétben kevesebb fénye van mint az ETZ-nek.
Ettől függetlenül, mindig az ETZ-t javaslom. Ha nem kínzod, akkor nagyon szépen muzsikál, korához és minőségéhez képest eléggé tartós, valamint rugalmas jármű.
Engem viszonylag nagy testsúllyal is elég könnyedén visz.
Remélem tudtam segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!