Simson 16n3 karbinál ez normális?
Sziasztok!
A helyzet az, hogy van egy 16n3-2-es karbi a motoron és jó az úszószint, totál ki lett pucolva fúvókák nincsenek eldugulva és kevesel a motor. A plomba a keverékállító csavar felett még ott volt, de már látszott rajta, hogy piszkálva volt. Múltkor leszedtem és megnéztem, hogy mennyire van kitekerve. A helyzet az, hogy elkezdtem befele tekerni és számolni mennyit tekerem be és még 12 fordulat után sem volt teljesen betekerve. Lehet egyáltalán ennyit tekerni kifelé úgy, hogy még a helyén van? Én már gondoltam arra, hogy a menet lehet megszakadva. És létezik, hogy azért kevesel állandóan a motor, mert túl sok levegőt kap?
Igen a túl sok levegő sem jó.
A beállítását megtudod nézni a simson.hu [link] [link]
Ha jól emlékszem talán a simóknál is ugyanaz a beállítás mint az MZ-zéknél.Tökig betekered majd egy fordulattal ki és addig játszol vele amíg meg nem találod a legmagasabb fordulatot,majd az alapjáratit visszaállítod alacsonyra.Azért majd nézzél rá a gyertyára is!!! Üdv!
ha köbcentire nagyobbra furattad és a furatás óta kevesli akkor lehet egy nagyobb karbi vagy egy nagyobb főfuvóka kellene bele,de ne sokkal nagyobbat.
Vagy állíts a súberen hogy többet kapjon,tedd be a legalsó rovvátkába,ez viszont sokat eszik majd.
#9-->"alacsony fordulaton még mindig nem húz."
Alacsony fordulaton soha nem is fog húzni.
Neked hányadik simsonod ez?
A kétütemű motort pörgetni kell,fordulaton kezd el élni,ezzel jobb ha tisztában vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!