ETZ 250-emen egyre nehezebb váltani. Mi lehet a baja?
11/17 A kérdező kommentje:
köszönöm a választ! Idő közben megtettem a géppel kb 200kilométert. Indulás előtt vettem egy alu alátétet, és azt tettem a rúgós csavar alá. Eredmény: váltó puha, mint a vaj... :) új probléma, hogy az olaj leeresztő csavarnál engedi a finom olajat.... A menet meg van szakítva, erre ötletem, egy alu alátét, és némi teflon szalag. Ha van jobb ötlet, írjátok meg legyetek szivesek. :)
Ha van gépműhelyes ismerősöd azt 1-2 ezerért megcsinálják szerintem,vagy nagyobb menetet vágnak bele vagy perselyt préselnek bele a megfelelő mérettel.Én nem hiszem el hogy a kis golyóval lenne a probléma mert nekem az a helyén van,és ha belegondolsz ha az akadt volna benne akkor tuti hogy bedarálta volna a rugót.Olajat milyet tettél bele?80w90?Lehet hogy ezek az olajak 2000km-ként megadják magukat....Vagy nemtom...Amúgy lehet az is lehet a probléma okozoja ha elmegy a dúrva kupolung beállítás most jut eszembe :)
meg is nézem ha haza megyek :)
2012. aug. 28. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 A kérdező kommentje:
Úgynevezett John Deere olaj került bele. Ettől jobb minőség nem igen létezik, nagyon jó. Csöndes is vele a gép, és a kuplung is nagyon szuper lett. A rugó vége tényleg viszonylag sértetlen volt, de ahogy a golyó és alátét is bekerült, tényleg jó lett a váltás és az egész. Továbbiakban már csak a folyó olajjal szeretnék majd foglalkozni, mert egyébként tényleg tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Jobb mint mikor vettem, pedig akkor is közel szalon állapotban volt, az előző tulajok óvatosságának hála. :)
14/17 A kérdező kommentje:
a perselyes ötlet pedig tetszik. :) az örök élet lenne.
Nekem is féltve óvott gépem van :)
28ezer km van benne.Szinte csak imádkozni jártak vele vasárnaponként a templomba :)
Előző tulaj mondta is nekem hogy megcsináltathatnám rá az ot vizsgát,de Én mondtam is neki hogy nem szeretném vitrinbe tenni hanem használni akarom :)
Hogy érted hogy halkabb lett a gép?
Váltás során ?Menet közben mikor rákezd a hangoskodásra akkor?
2012. aug. 28. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 A kérdező kommentje:
a halkulással arra gondoltam, ahogy a fogaskerekek mozognak, azok hangja tompult valamennyit. Menet közben csak a finom kuplung, és könnyen mozgó váltó ami észrevehető. Amúgy én nem hallok szokatlan zajt melegedés esetén... Szörcsög a légszűrő, etz fütyülés, de hidegen melegen ugyan úgy...
Nekem olyanom van hogy bizonyos fordulat felett meleg időben amolyan élesebb hangja van,akárkit kérdeztem erről mindenki azt mondta hogy nem kell izgulnom mert ez etz ezeknél természetes.Ugyan ezt a hangot lehet hallani amikor mondjuk lassításkor nem húzom neki és amolyan csattogós :) Enyémet még nem hallottam szörcsögni és fütyülni .Fütyülni max akkor fogom hallani ha valaki szórakozásból sípot tesz a kipufogóba :) Mivel hogy ez az első tökéletesen működő ETZ250-nem így Én nem tudom kizűrni azokat a zajokat amik esetleg problémát jelenthetnek mert nem tudom hogy milyen a többi.Jó ha csapágyas vagy egyéb baja lenne azt a hangot azért felismerem.
2012. aug. 31. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: