Kinek mi a véleménye a BMW-k ről?










"pözsónál is számoznak össze vissza"
Már nem azért, de egyetlen kívétel amiről tudok a 309 - ez nem illett bele a számozásba, a többi mind a legegyértelműbb rendszert követi. Első szám a kategória (méret), utolsó a gyártási időszak - aki ezen nem tud eligazodni, azt ne enegedjék át matekból.
Különben nem kell össze-vissza formatervezni, csak szép autókat kell csinálni, ami nem úgy néz ki mint egy átlagautó. Milyen prémiummárka az, ami szürke egérként elveszik a forgatagban? Formatervre mondjuk egy VW Golfhoz képest egy BMW sem tud többet, izgalmasabbat vagy érdekesebbet mutatni. A stílus meg az imidzs meg már régóta a hírnévből és a marketingből jön, nem a műszaki és design megoldásokból.
De hogy lásd, mire gondolok: hogy van az, hogy mondjuk ezekhez a márkanvekhez képest egy Alfa Romeo mondjuk mindig elő tud állni valami széppel, újjal? Csak egy kis merészség kell hozzá. Az nem igaz, hogy össze-vissza formaterveznének, mert nekik is van márkaarculatuk amit megtalálsz minden autón. Az sem igaz, hogy nekik imidzsük vagy stílusuk ne lenne. Mégis mutass egy olyan prémiumautót ami volt olyan szép, mint pl. az Alfa Romeo Brera. Nem, a szépség nem szubjektív dolog, akármennyien is állítják - egy kocka Ladát (csak hogy ne a nagy német gyártókat szekáljam folyton) soha nem fogsz tudni olyan szépnek beállítani, mint mondjuk ezt az autót, ez a művészeti része a dolognak.
De még ha csak ez az egy gyártó lenne a kivétel, azt mondaná az ember, hogy elnézhető, de a hagyományos prémiumgyártóktól lassan már egy Dacia is szebb autókat készít - mikor kijön egy új BMW az a nagy szám, hogy megváltoztatták a motorháztető ívét meg a hátsó lámpákat, esetleg az oldalvonalat - ha valakinek ez indítja be a nyálelválasztását, én megértem, a konzervatív vevőkre nyomulnak, oké. De ne akarjuk beállítani ezeket az autókat olyan formabontónak vagy élenjárónak mint ahogy ők próbálkoznak vele.





"egy kocka Ladát (csak hogy ne a nagy német gyártókat szekáljam folyton) soha nem fogsz tudni olyan szépnek beállítani, mint mondjuk ezt az autót, ez a művészeti része a dolognak."
Miről beszélsz?? A Kocka Lada Mai napig SZÉP!
Egy igazán nagy korszak ért véget mikor befejezték a gyártását! De visszatérve,talán az Audi-nál láthatod ezt ,hogy csak 1-2 idomot/ívet cserélnek rajta és kész az új autó,de a BMW-nél nem látod ezt!
A BMW-nél,ha csak annyit látsz hogy 1-2 idomot kicseréltek vagy íveket/hátsó lámpákat módosítottak akkor az csak Modellfrissítés!(A BMW-nek 1-1 szériából több fajtája is van) pl. egy E36-ból van kb 6féle!)





"Miről beszélsz?? A Kocka Lada Mai napig SZÉP!"
Nem is írtam, hogy csúnya lenne, de én egy Alfa Brerához hasonlíottam - szerintem így érezhető a különbség. Lehet, butaság volt idekeverni szegény Zsigulit a prémiumautók közé, úgyhoy nyugodtan ki lehet cserélni tetszőleges Volvóra/Saabra/BMWre/Audira/Mercire a szövegben.
Igen, talán a BMW többet változtat a modelljein mint az Audi, de én néztem az előző szériás 1-est meg az újjat és nagyítóval kellett keresni a különbségeket. Az új 3-as és 5-ös modelleknél szintén. Voltak nagyobb evolúciók, de szerintem elvárható lenne ezektől a gyártóktól, hogy ők diktálják a design-trendeket és ne aranymetszéssel kövessék a kikövezett utat - mert ezért nem lehet +30%-os árat elkérni egy autóért.















Nekem is hevesebben dobog a szivem,de az csak azért mert tudom hogy köcsögök ülnek mögötte és félnem kell attól hogy az idióta nekem jön vagy meghúz.
A BMW-sek nagyjára igaz hogy egy nagy parasztok!!!










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!