Hogy találok gallytörős "terepjárókat"?
Ilyen típusú "terepjáróra" gondoltam, de gallytörős változatban. keresek én magamnak, de arra h "gallytörős terepjáró" csak az olyan hummer-féléket dobta ki.
Mivel érdemes rákeresnem hogy találjak olyat amilyenre én gondolok? (Vagy olyan típus nincs is, amilyet szeretnék találni?)
Az USA-ban lehet, hogy ez csak egy pick up - foleg a mexicoi munkasok hasznaljak, ezzel szallitjak a funyirot meg a medencetakarito eszkozoket, de nemcsak a mekak szeretik, amikor koltoztunk akkor mi is ilyennel cuccoltunk, a haverom is ilyennel szallitja az auto alkatreszeket, vagyis a pick-up-ok igazi remek kis munkas autok.
Megnézem, hogy az.... volt szerencsem az Escape awd verziojat egy hegyi kirandulasra elvinni. Nagyon magasan voltunk, a hotakaro kb. 3-5 meter, persze az utakat itt-ott ugy ahogy letakaritottak, a parkorok holanc nelkul a nem-awd kocsikat fel sem engedtek.
Ilyen kellemes meglepetesben meg nem volt reszem, amit az Escape nyujtott. Tokon-babon athajtottunk vele, soha egyszersem csuszott meg, vagy akadt el. Egyszer megallitottak egy meredek dombon felfele, kiszalltam, hogy megnezzem miujsag, majdnem seggre ulltem olyan jeges volt az ut, befostam, h a verda elkezd hatrafele csuszni, ra a mogottem allora... mikor megszunt az utlezaras ujbol leizzadtam, h vajon hogy fogunk elindulni, de beraktam a valtot 'low' fokozatba es ugy elindultunk jeges uton dombnak felfele, mint a meseben.
Afrika-túrának nem indulnék neki - hehe, valszeg a kerdezo sem Afrika turara keszul:)
De különben a Pathfindernek meg a Navarának (nálatok Frontier) ugyanaz az alapja, tehát nem is értem, hogy az eggyiket ajánlod, a másikat meg nem. - talan mert az egyik pick up truck, a masik pedig SUV, ha kirandulni megyek, akkor SUV, kenyelmesebb a hatul uloknek es a csomagok is biztonsagosabban vannak elhelyezve es nem kell lekotozni oket a pick up platojan, esetleg meg le is takarni ha esik az eso...
"Afrika-túrának nem indulnék neki - hehe, valszeg a kerdezo sem Afrika turara keszul:)"
Lehet, de mind a mai napig a terepjárók szívósságának és tudásának a legjobb mércéje az, hogy kivisszük terepre. Ha jobban tetszik, tőlem a Himaláját is vehetjük alapul, oda is inkább mennék Navarrával mint SUV-val :)
Különben meg persze hogy felvitt az Escape a jeges hegyoldalon, ez a dolga, de a SUV az SUV marad a valódi off-road rajongók szemében, nem kemény terepre való. Nem hiába gyártja még ma is a Land Rover, a Jeep meg a Mercedes a régi recept alapján néhány autóját, egy terepjáró többet kell hogy tudjon mint egy egyszerű "kiránduló" összkerekes jármű.
Ott USA-ban igazából más szokások alakultak ki a pick up használatra, ezért gondolom a Nissanból van fapadosabb verzió is mint felénk és nem csodálkoznék, ha tényleg csak átlag munkásautónak használná a többség mint mondjuk az F-150-t vagy a RAM-ot, de a világ többi felén igen elismert ezen autók (Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hilux, stb.) terepjáró képessége ami tényleg az élmezőnybe tartozik manapság.
Ott USA-ban igazából más szokások alakultak ki a pick up használatra - ez igy van :)
Ne erts felre, imadom a pick up-okat, a batyam Tundra-ja a kedvencem de itt tenyleg munkasauto szerepet toltik be es ha kirandulas, akkor SUV. (az atlag csalad nem Afrika turara meg 'ramszakadekba' jar kirandulni, szoval nekunk gondolom eleg egy eszjuviii :)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!