Nem különösebben.
Persze minden relatív: egy olyan társaságban, ahol 20 éves G astrákkal, 4-es golfokkal vagy swiftekkel járnak, ott egy pár éves octavia igencsak menő lenne.
A legkevésbé sem. Átlagos kommersz vacak. A kommersz önmagában nem rossz, viszont egyrészt nem "menő", másrészt az Octavia esetében még csak nem is jó. Elég hulladék autók. Egyetlen pozitívuma, hogy a rozsdásodásra csak szerényen hajlamosak és a futómű is elfogadható. Viszont motorikusan a Volkswagen elég karcsú most is és 20 éve is az volt, illetve a beltér összeszerelése egy hányás. Anyaghasználatot nem írok, hiszen az minden kommersznél szar, de a rossz anyaghasználat miatt még lehetne jó az összeszerelés, mint például az Opelnél elég elfogadható... na hát a VW csoportnál az is trágya.
Szóval egyáltalán nem az.
Nem menő, de egy nagyon jó autó (erősen motorfüggő azért).
Mert egyszerű, kívül nem túl nagy, belül viszont tágas, csomagtér hatalmas és kommersz VW alapokra épül, olcsó hozzá az alkatrész és nincs olyan szerelő amelyen kifogna.
*4es, az euro3as 2000 óta kötelező tehát még az első generációs Octavia is teljesítette, az euró5 2009től kötelező, tehát a második széria teljesítheti csak.
Az 1.9 TDI motorokat remélem nem kell bemutatni, az a legjobban ajánlható, kivéve ha inkább városban rövid távon sok hideg motoros járás lenne, akkor inkább benzines, amelyek annyira nem jók, ebben az esetben az 1.8 T ajánlható csak.
A megfigyelő helyzetétől és az autó irányától függ.
Jövő, ha közeledik, menő, ha távolodik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!