Ezek közül melyik autó érné meg megvennem?
Audiban dolgozom.
Nincs dízel autó a környezetemben ilyen kategóriában,én benzines vagyok de inkább motorral közlekedem ha tehetem(nem robogóval ;).A teszt osztályon az 1,9 ptdi -s motorok jönnek ki 8 literre újonnan -amire azt mondják h beáll 1-3000km után(de nem) és - 1-1,5 L lesz.a gyári mérő pedig simán csal 1 litert a kocsiban.
autópályán lehet h tényleg nem eszik 160 nál sem 5 liternél többet,de sztem még igy is lutri az egész.
Készül még 1,9pdtdi motor? Nem vagyok otthon a VW-kben, azt hittem, már 2,0-sok váltották fel.
Van a családban autó ilyen motorral (1,9), az is 5 liter körüli (nem a kijelző szerint), bár ehhez hozzátartozik, hogy a gazdi nálam is nyugisabb. A jobb lábban is benne van azért 2-3 liter ugyanannál az autónál (egy nagyobb benzinesnél meg persze ennek többszöröse).
""Ezekkel sok mindent nem tudsz csinálni.."
Ezt hogy kéne érteni? Használhatatlannak tűnnek?"
Miért, te mire használnál egy luxuslimuzint? A-ból B-be elmenni nagyon kényelmes, akár a hátső üléseken is, ha sokat autópályázik az ember, szintén jól jön, de ahhoz már túl öregek és lestrapáltak ezek a vasak, hogy megbízhatónak lehessen őket nevezni. Szóval ezek az autók szerintem nem túl hasznosak.
Vinnél benne kutyát? Vihetsz, de tiszta szívvel senki nem tenné.
Mennél vele bevásárolni? Mehetsz, de arra minek ilyen kocsi?
Családi autónak jó-e? Nem igazán.
Gazdaságos-e a fenntartása? Egyáltalán nem, mégha a dízelt tankolni viszonylag olcsó is.
Lehet-e vele dolgozni járni? Ismét: arra nem kell ilyen autó, sőt, sok munkakörnél inkább akadályozó tényező.
Elboldogul-e terepen? Könnyű terepen talán, de barbár aki kiviszi oda.
Tehát újra röviden összefoglalva: ha a kérdezőnek nincs sok pénze fenntartani ezeket az autókat és nem kell neki sokat autópályázni, akkor egyik autó sem éri meg neki a három közül. Az a lehetőség maradt fenn, hogy a kérdezőnek "menőzéshez", fütyihosszabbítónak kell egy markáns német luxusautó, de mivel feltételettük, hogy a kérdező okos ember, akinek nincs szüksége státusszimbólumokra a kiteljesedéshez és a kissebbségi érzet elnyomásához, ezt az opciót külön ne is elemezzük.
Ezeket az autókat a tehetős rétegnek gyártották, a tipikus városi-elővárosi embernek ez álomautó (volt akkoriban), de ha az ember többet is akar egy autótól, minthogy kényelmesen lehessen benne utazni, ne vegyen ilyet.
Elnézted a kategóriát, ezek nem luxuslimuzinok.
Két nagynevű gyártó középkategóriás modelljeiről van szó.
És igen, mindazokra használom a sajátomat, amiket felsoroltál. Na jó, az új-foundlandimat nem szoktam vele vinni, de a család egész jól elfér, munkába is bátran megyek vele, annyira már nem fiatal, hogy nagyon óvni kelljen, vásárolni is ezzel járunk, jól lehet bele pakolni, a megbízhatóság miatt nem nagyon aggódom, és a fenntartási költsége se tesz padlóra.
Több ismerősömnek is van hasonló korú és kategóriájú autója, egyikük sem gondolkozik azon, hogy eladja, és betolja az árát egy új Rönó vásárlásába.
Az ő fütyijük hosszáról nem tudok nyilatkozni, a sajátomról szerénységem okán nem teszem.
Semmivel sem akarok többet egy autótól, mint amit egy ilyen tud nyújtani, de bevallom, kevesebbel sem érném be.
először is.mind a 3 külföldi ahogyan látom max 200.000 van mindegyikben, ami tutira hazugság. szerintem nem kell részleteznem, hogy miért vesznek németben luxus kocsikat,főleg dízelt. ha most választanom kellene olyat választanék ami nem automata, nem cr dízel, és magyarországit, ami szervizkönyves, 1.tulajtól, leinformálható km-el
szóval,egy magyar, manuális benzinest ajánlanék, ha megbízható gépet akarnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!