Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Golf 3 TDI (90 LE) 270ezer...

Egy Golf 3 TDI (90 LE) 270ezer km-rel megér 500at? Elég szép esztétikai állapotban van. Mik szoktak ezeknek a típushibái lenni? Megéri egy 16 éves dízelt venni, vagy inkább benzinest?

Figyelt kérdés

2012. júl. 1. 09:25
 1/6 anonim ***** válasza:

Első hangzásra megéri. A TDI motorok nagyon jók, megbízhatóak, önmagában a motor nagyon tartós darab. Viszont ezért elég kedvelt a tuningosok körében. A szakszerűtlen tuningolást megszokta sínyleni. Hengerfej problémák adódhatnak emiatt, esetleg turbó. Az adagolóval szoktak gondok lenni (tuningtól függetlenül), de nem sűrűn, ha mégis elég olcsó a cseredarab, vagy felújítás.

Még egyszer hangsúlyoznám, hogy talán valaha gyártott dízelek közül a legjobb a vw-nek ez a dízele. Kevés fogyasztás mellett viszonylag jó teljesítmény, és tartós szerkezet. Ki kell fogni egy jót, és jobban jársz mint egy fiatalabb benzinessel! Az azért jó lenne, ha egy hozzáértő szerelőt sikerülne magaddal vinni!

2012. júl. 1. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Egy külföldről behozott darab egyébként, 2 éve van itt, és a 16 év alatt a második tulajnál van még csak. Köszönöm a válaszodat!
2012. júl. 1. 12:42
 3/6 A kérdező kommentje:
Illetve van még egy vr6, 570ért fent van használtautón, eléggé gyárinak néz ki, ami önmagában jónak számít. Erről van valami véleményed? Nekem pár szerelő ismerősöm azt mondta róla(magáról a vr6-ról), ha egy GTI-vel hasonlítjuk össze, hogy sokkal jobb egy vr6, mert nehezebb széthajtani, illetve a fogyasztása kedvezőbb lehet ugyanúgy használva mint egy gti-t. Személy szerint ezt az 570-et keveslem kicsit egy vr6-hoz képest. Mit gondolsz?
2012. júl. 1. 12:47
 4/6 anonim ***** válasza:

A külföldiről annyit, hogy az osztrákok nem tudom, hogy mit csinálnak, de valamiért azok nagyon rohadnak, a Németek már nem annyira. Mondtad, hogy nem rozsdásodik, csak mondom ha mégis másik, és külföldi erre érdemes odafigyelni.

A vr6-nak nálunk azért nincs ára, mert fogyasztását tekintve "nehéz" fenntartani, tehát reálisnak tűnik amit írtál. Mondjuk havi 80 ból lehet.. Ha meg azt nézem hogy egy újabb swift is eszik 8-at.. Hát én inkább ülök egy vr6-ba, és tankolok egy 100km-enként max 2l-el többet, de közel 100le vel erősebb is!!!! Tartósság szempontjából jó a vr6-is. Voltam ausztriába egy vw talin, és ott pl. a TDI tuning nagyon ritka. Inkább vr6+turbo meg ilyesmi.. :) Más világ van ott.. A lényeg nálad szerintem, hogy mi a cél, mennyire számít a fogyasztás. Ezt kell eldönteni. Mert tény hogy egy TDI fele annyit eszik, lehet ésszel tuningolgatni, amitől megy elég jól, és marad még pénzed is, vagy vr6 olcsóbban, általában extrásabbak is, csak kicsit többet fogyaszt..

Ha valamiben tudok még segíteni, írj nyugodtan privátba is, és megbeszéljük!

2012. júl. 1. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm az eddigi válaszaidat!:) Hát én erő és nyomaték szempontból szeretnék autót venni, ami minél gyáribb. A tuning nálam egy szép felnit és egy ültetést jelent, szóval nem ilyen szemszögből akarok autót választani, hogy minél jobban húzható legyen. Inkább legyen gyári és erős, minthogy egy agyontuningolt sz.r, ami megesz a blokkban mindent. A fogyasztásra meg nem írom azt, hogy lényegtelen (ezek az árak mellett), de nem mindennapi használatra szeretném venni, hanem heti 2-3-szorira, ami mellett szerintem kibírható a benzinnek a jelenlegi ára. Fogok még írni szerintem privátban, hogy kikérjem a véleményed, mert lassan esedékes lesz a vásárlás, csak várom a megfelelő népautót!:)
2012. júl. 2. 13:46
 6/6 anonim ***** válasza:
hátha gyárilag erőset akarsz tuning nélkül és a fogyasztásra sem vagy annyira rá állva akkor én VR6 -ot vennék. Más világ mint egy TDI :) egy sima 90 le ről húzott TDI méteres korom csíkot húzva agyon tuningolva menne úgy mint a VR6 alapból :D :D
2017. ápr. 8. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!