Hibatlanul vezettel forgalmi vizsga elott?
Sikeres forgalmi vizsgad elott hany oraval sikerult hibatlanul vezetned? Vagy egyaltalan sikerult hibatlanul vezetned? Elkepzelheto, hogy 6-8 ora mulva vizsgazok, de meg nem sikerult hibatlanul vezetnem. Mindig vannak apro malorok.
Parkolasnal a nehezebb parkolasokat javitanom kell.
Neha nem szep a sebesseg valtasom, nagyon erzekeny az auto fekje es neha elofordul kicsit durva fekezes. (Mennyire durva fekezesert jar hibapont?)
Ha megyek egy olyan uton, ahol tutira nem kell elengednem a keresztezodesekben a jobbost, de en picit veletlen lassitok keresztezodes elott, az mar hibapontnak szamit?
Ha csak durvan fekezve tudom megelozni a balesetet, akkor is szamitanak fel hibapontot? (tegyuk fel, elem ugrik egy gyerek)
Ha utkeresztezodesben lampa van, es ugy kapsz sargat, hogy mar csak durva fekkel tudnal megallni, akkor belehajtasz a sargaba, vagy fekezel? Tegnap sajnos beleutkoztem egy ilyenbe, at akartam hajtani a sargan, mire az oktato belefekezett durvan, es mikor mondtam, hogy dehat on mondta, hogy ne fekezzek durvan, akkor 5 percig magyarazkodott. (Olyankor szokott, mikor tudja, hogy nincs igaza, ha igaza van, 1-2 mondattal elintezi)
Ha olyan helyzetbe kerulsz T elagazasnal, ahol mind a 3 oldalrol van zebra kozvetlen a torkolatnal, egyenesen haladnal, zebra elott egy furgon all max egy kocsihosszt hagyva zebra elott (eleve szabalytalan), igy a furgon a keresztezodessel szemben van, te hol kezdenel el balra indexelni, es meddig? En megvartam, mig egesz kozel kerultem, es a furgon melle erve fejeztem be az indexet, de lassitanom kellett, mert nem belathato zebrahoz ertem.
Igy nem tudtam sietni a bal oldalon, es indexeltem balra, mikor nem is kanyarodtam le. Szabalyos e igy?
Kicsit sok a kerdesem:D De az uton nem mindig olyan problemak vannak, amiket a kresz konyv vilagosan megold.
Adj egy borítékot az oktatódnak, h majd adja oda a vizsgabiztosnak.
Onnantól kezdve nem kell izgulnod, h ír e be hibapontot, mert nem mentél át a sárgán.
Ha lassítasz olyan kereszteződésnél, ahol neked van elsőbbséged az hibapont, mivel a VB azt fogja gondolni, hogy nem tudod, hogy elsőbbséged van.
Baleset megelőzése érdekében durván fékezés nem hiba, hanem kötelesség.
A sárgán itthon átmenni TILOS! Csakis akkor mehetsz át a sárgán, hogyha pl.: a mögötted jövő annyira a seggedben van, hogy már veszélyes lenne megállni balesetveszély miatt. Úgyhogy sárga előtt intenzíven fékezni nem hibapont.
Nyugodtan kezdj el előtte indexelni, a balos index jelzi a kikerülési szándékodat is, nem csak a balra kanyarodási szándékot. Nem tévesztesz meg vele senkit.
Én nem vezettem hibátlanul anno a Bs jogsim előtt, mégis sikerült elsőre pénz nélkül.
Pontosan ezzel a hozzáállással van a baj, hogy adjunk pénzt és majd sikerül, aztán meg jönnek a balesetek, mert sok balf@sznak jogosítványt adunk.
Ácsok voltak nálunk, az egyik kidöntötte a kerítést, mikor ki akart tolatni. Kérdeztük, hogy van neki jogosítványa, be is ismerte, hogy ő tolatni nem tud, 100 000be került neki, hogy a biztos átengedje.
Az elsőbbségekre figyelni kell, de pl. azt látod, hogy nem fogják megadni, lassíts, elsőbbséged csak akkor van, ha meg is kapod. Ha a szituáció egyértelmű, de te bizonytalan vagy, az hibapont.
A sárga mindig kényes kérdés vizsgán. Hivatalosan ugye a szabály az, hogy ha biztonságosan meg tudsz állni, akkor akár hirtelen fékezéssel is meg kell állnod. ( a hirtelen és a nem biztonságos nem szinonimák)
Figyeld a zebra lámpáját ilyenkor, mikor zöldnél hajtasz át. Ha messziről látod, hogy a gyalogátkelőnél már villog a lámpa, te hamarosan pirosat kapsz, semmiképp ne gyorsíts rá, így elkerülhetőek a hirtelen fékezések.
Indexet mindig úgy használd, h ne legyen megtévesztő semmilyen körülmények között. Ne felejtsd kint az indexet, az is hiba.
Hibátlanul vezetni, olyan nem létezik. Ahogy írtad, a KRESZ nem mindent ír le egyértelműen, ebből adódik, hogy egy szituációt több módon meg lehet oldani balesetmentesen és szabályszegés nélkül, bár elég szűk a mozgástér.
Nem kell aggódni, ha be tudsz illeszkedni a forgalomba és van a vezetésedben dinamika, nem buksz meg.
üdv.
Én plusz órákat is vettem, mégis mindíg volt pár bakim. Szerencsèn (is) múlik az egész.. Vezethetsz Te tanulás alatt tökéletesen, ha a vizsgára rá pánikolsz és elbaszod. Lámpàknál amikor csak tudsz, àllj meg(ha kell). Legyél minél nyugodtabb, és figyelmes, inkább óvatosabban vezess. Sok sikert a vizsgához.
2 éve vizsgáztam C és CE-ből, 7 éve B-ből.
Soha eszembe nem jutott, fel sem merült, hogy meg kell a biztost vesztegetni.
Előbb magadban keresd a hibát, oka van annak, hogy nem kapsz jogsit.
# 7
Baromság. 2 hónapja vizsgáztam, nem adtam borítékot és simán átmentem, pedig még apróbb bakikat is vétettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!