Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aksi hiba? Vagy valami zárlato...

Aksi hiba? Vagy valami zárlatos lehet?

Figyelt kérdés
Ma reggel indultam munkába, és nehezen indult az autó, mint télen, ha nagyon hideg van. Hazafelé is szintén ez volt a probléma. Hazaértem 2 óra múlva egyáltalán nem indult már. Bebikáztuk, megtisztítottuk a sarukat, mert erősen korrodáltak voltak mentünk vele vagy 1,5 órát hogy töltsön. Megálltunk vásárolni kb 50 perc volt, még beindult az autó. Hazajöttünk leállítottam és kb fél perc múlva meg se nyekkent. Az aksi kb 1,5 éves. Aksi a hibás vagy valami más gond lehet?

2012. jún. 15. 23:08
 1/8 anonim ***** válasza:
Akár, de lehet a generátor is rossz, mert nem tölti az akkut...
2012. jún. 15. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
ja azt nem írtam, kimértük a generátort ott van töltés, de azt mondták az aksi nem tudott tölteni, mert sav már kiült a sarura, meg a rozsda is. megtisztítottuk, elmentünk autókázni, hogy töltődjön mikor megálltunk indítás közbe rámértünk az aksira és már 9,5 volt...tehát elkezdett feltölteni. Hazaértünk ráakartunk mérni megint mikor beindítottuk de már nem indult egyáltalán, csak nekem az a fura, hogy ha elkezdett feltölteni, hogy lehet egy pillanat alatt lemerül...
2012. jún. 15. 23:30
 3/8 anonim ***** válasza:
Gyanús lehet az is, hogy a töltőn kis idő elteltével már teli mutatja az akksit.
2012. jún. 16. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

9,5V miután elkezdett tölteni?????

Aksi kuka.

2012. jún. 16. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
mentem vele kb 1 órát és utána
2012. jún. 16. 07:02
 6/8 A kérdező kommentje:
köszönöm, hogy ilyen aranyosak vagytok
2012. jún. 16. 07:02
 7/8 anonim ***** válasza:

Indítás közben a 9,5V az normális.

Két dolgot kell megnézned: az akku nyugalmi feszültségét, tehát amikor a kocsi már áll fél órája, és a töltéskori feszültséget.

Előbbinek kb. 12,6V-nak kel lennie, ha kevesebb valami terheli az akkut. Ha kb 2 Volttal kevesebb, akkor tényleg akku hiba, cellazárlat. A töltés közbeni fesz pedig 14 Volt körül szokott lenni, kb +/- fél volt.

Még jobb lenne, ha meg tudnád mérni a felvett áramot, miközben a motor áll.

Ha a feszültségértékek nem stimmelnek, generátor körül kell vizsgálódni.

2012. jún. 16. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
vettem új aksit... mentünk kb 5km nagyimhoz, megálltunk utána elindultam , de már nem volt alapjáratunk sem... le is fulladt, hiába nyomkodtam a gáz :( majd elvontatják,,,:(
2012. jún. 16. 18:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!