Malaguti F12-re sportlégszűrő megéri?
Sportkipufogón kívül más tuning nincs benne, egy sportlégszűrőn gondolkozok most, mennyi teljesitmény és mennyi fogyasztásbeli növekedés várható?
Előre is köszönöm!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát Gianelli Extra van rajta meg 4,25ös Stage6 görgők, malossi piros kontrasztrugóval.
Ezeken kívül variátorba mit hangoljak még, és a karbit hogyan hangoljam hozzá?
Igazából még ezt a motort hagyom meg erre a nyárra, 70es tuningba nem akarok beleszállni, szóval 50esként akarom belőle kihozni a legtöbbet. Ha leirnátok nekem hogy 50-esből mennyit tudnék kihozni és mikkel, azt nagyon megköszönném!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Először is mit megy most? Meddig gyorsul intenzíven? ejti a fordulatot vagy ugyanúgy pörög 0-tól a végéig?
Mint már mondtam a kontrasztod feleslegesen erős, túl "sokáig" tart ellen a variátorodnak. Így elsőre a 4,24ös görgő is könnyűnek tűnik, de ezt nem tudom így megmondani, próbálgatni kell, lehet mégis jó az. Kipufogódból ki van szedve a könyöknél lévő szűkítő gyűrű?
Egyenletesen gyorsul, ejteni nem ejti a fordulatot. asszem kb 70-ig gyorsul most 100%-osan egy intenzitással, és utána felkúszik 80 körülre.
Azért rendeltem bele 4,25-ös görgőket mert a kipufogóhoz 4,2-eseket adtak.
A kontrasztrugóból a közepeset rendeltem, gondoltam az biztos jó lesz hozzá:D
Egyébként azért cseréltem rugót, mert ha mondjuk nagyobb sebességről lelassitottam és ujra ráhuztam a gázt alig ment, ez a rugó csere megoldotta a dolgot, de a gyorsulása, menetteljesitménye valamivel gyengébb lett a két dolog kicserélése után. Ez miért van?
Új szíj dobhat rajta egyébként? Mert arról tudom, hogy uj kell bele mindenképpen, nagyon el van kopva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A kopott szíj sokat számít. A piros Malossi rugó nem közepes, hanem konkrétan a legerősebb:)
Görgőd lehet, hogy jó, csak nekem tűnt könnyűnek, nemtudom.
A gyári rugód valószínűleg gyenge volt, azért nem ment miután visszaengedted a gázt. A mostanival meg hiába gyorsul egyenletesen, gyengébb szóval egyértelműen túl erős(és lehet még a görgők is túl könnyűek, de előbb mindenképp próbálj ki egy sárga Malossi rugót)
Görgőzéssel az a baj, mint mondjuk karbinál a fúvókázással, hogy nem lehet megtippelni, mi lenne a jó, próbálgatni kell. Mondjuk egy 4.4-4.5öst belepróbálni és nézni, hogy változik. Lehet, hogy csak mondjuk 3.ra találja el az ember a megfelelőt és akkor már költséges a dolog, de ez van ha mondjuk nem tudsz kölcsönkérni valakitől próbára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!