Malaguti F12-re sportlégszűrő megéri?
Sportkipufogón kívül más tuning nincs benne, egy sportlégszűrőn gondolkozok most, mennyi teljesitmény és mennyi fogyasztásbeli növekedés várható?
Előre is köszönöm!
Hát Gianelli Extra van rajta meg 4,25ös Stage6 görgők, malossi piros kontrasztrugóval.
Ezeken kívül variátorba mit hangoljak még, és a karbit hogyan hangoljam hozzá?
Igazából még ezt a motort hagyom meg erre a nyárra, 70es tuningba nem akarok beleszállni, szóval 50esként akarom belőle kihozni a legtöbbet. Ha leirnátok nekem hogy 50-esből mennyit tudnék kihozni és mikkel, azt nagyon megköszönném!
Először is mit megy most? Meddig gyorsul intenzíven? ejti a fordulatot vagy ugyanúgy pörög 0-tól a végéig?
Mint már mondtam a kontrasztod feleslegesen erős, túl "sokáig" tart ellen a variátorodnak. Így elsőre a 4,24ös görgő is könnyűnek tűnik, de ezt nem tudom így megmondani, próbálgatni kell, lehet mégis jó az. Kipufogódból ki van szedve a könyöknél lévő szűkítő gyűrű?
Egyenletesen gyorsul, ejteni nem ejti a fordulatot. asszem kb 70-ig gyorsul most 100%-osan egy intenzitással, és utána felkúszik 80 körülre.
Azért rendeltem bele 4,25-ös görgőket mert a kipufogóhoz 4,2-eseket adtak.
A kontrasztrugóból a közepeset rendeltem, gondoltam az biztos jó lesz hozzá:D
Egyébként azért cseréltem rugót, mert ha mondjuk nagyobb sebességről lelassitottam és ujra ráhuztam a gázt alig ment, ez a rugó csere megoldotta a dolgot, de a gyorsulása, menetteljesitménye valamivel gyengébb lett a két dolog kicserélése után. Ez miért van?
Új szíj dobhat rajta egyébként? Mert arról tudom, hogy uj kell bele mindenképpen, nagyon el van kopva.
A kopott szíj sokat számít. A piros Malossi rugó nem közepes, hanem konkrétan a legerősebb:)
Görgőd lehet, hogy jó, csak nekem tűnt könnyűnek, nemtudom.
A gyári rugód valószínűleg gyenge volt, azért nem ment miután visszaengedted a gázt. A mostanival meg hiába gyorsul egyenletesen, gyengébb szóval egyértelműen túl erős(és lehet még a görgők is túl könnyűek, de előbb mindenképp próbálj ki egy sárga Malossi rugót)
Görgőzéssel az a baj, mint mondjuk karbinál a fúvókázással, hogy nem lehet megtippelni, mi lenne a jó, próbálgatni kell. Mondjuk egy 4.4-4.5öst belepróbálni és nézni, hogy változik. Lehet, hogy csak mondjuk 3.ra találja el az ember a megfelelőt és akkor már költséges a dolog, de ez van ha mondjuk nem tudsz kölcsönkérni valakitől próbára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!