Mi lehet a baja az autómnak? Többi lent! Segítség!
A gyorsításkor "berángatás" tipikus jele annak amikor eltömődik az üzemanyagszűrő. Minden 2. olajcsere alkalmával, ha magánkutakon vagy kisebb Mol kutakon tankolsz akkor minden olajcsere alkalmával érdemes cserélni!
Ezenfelül ha sokat használod városban vagy nagyon tatás tempóban közlekedsz akkor elképzelhető, hogy lekormolódott a turbód. Ezen egy alapos "kikormolás" segít.
Tehát 4-es sebességi fokozatban minimum 4000-4200 as fordulaton kéne nyomni az autónak 25-30km-en keresztül. (csodákra képes)
Nem tudom mikor volt utoljára olajcsere végezve de ha nagyon régen akkor újjá tud születni az autó a friss olajtól. (természetesen az olajszűrőt is cserélni kell)
Az autód ajánlott olajcsere periódusa: 10-12 000km!!
A következő olajok alkalmasak a te autódba:
*Mobil 1 2000x1
*Mobil 1 3000xe
*Castrol Magnatec 5w 40 b4
*Castrol Magnatec 10w 40 b4
A gyári GM olajat viszont semmiféleképpen ne öntsd bele ... az Opel fórumon nagyon szidják!
Szűrőből a Mannfilter, Knecht gyármány tökéletesen megfelel.
Az olajcserét te magad is el tudod végezni otthon!
Most olvasom, hogy eddig még sose ment fel üzemi hőmérsékletre a mutató! (90c)
Ez nagyon káros a motorra nézve hosszútávon. Mellesleg hideg járatástól a motorolaj is le tud savasodni ami akár motorhibát is eredményezhet.
Az autódnak csak a 90c fokos "üzemelés" az optimális...
Feltétlenül cserélj termosztátot!! (minél hamarabb)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!