Ma kapott hátsó sport dobot a Hondám, de alig lett egy pici hangja, pedig a leghangosabbatt kértem. Miután leszerelték a hátsó dobot, és még nem rakták fel az újat, akkor is beindítottam, és kb akkor volt olyan hangja, amilyet szeretnék.
1. Ez egy Honda (90%-ban lefogadom hogy Civic). Szereltethetsz rá akármilyen kipufogót, ez akkor is csak egy Honda marad, nem arra tervezték, hogy más legyen. Vegyél helyette egy Ferrarit és akkor megjön a hangja.
teljesen jogos, de egy 1.6 szívón nem sok ilyen lehetőség van...
2012. máj. 29. 16:52
4/19 A kérdező kommentje:
A mádsodik hozzászóló kommentjét viszont elutasítom. Nyilván ha Ferrária lenne pénzem nem itt várnék ötletet, ad2 pedig, hogy hallottam már szép hangú (nem recsegős), hangos Hondát, tehát valahogy meglehet csinálni. De sajnos nem állíthatok meg mindenkit lépten-nyomon, hogy Te figyi, milyen kipufogód van :)
2012. máj. 29. 16:55
5/19 anonim válasza:
Esetleg ha ki flexeled a középdobot és raksz a helyére egy olyan átmérőjű csövet mint a kipufogó, a végdob helyére pedig felrakod a most vásárolt tuning dobot. Így már azért kéne hogy hangja legyen.
2012. máj. 29. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 A kérdező kommentje:
Ezt járható útnak látom, köszönöm, utánakérdezek. Másik fórumon azt ajánlották, hogy vegyem ki a katalizátort. Erről vélemény?
2012. máj. 29. 17:41
7/19 anonim válasza:
Ha jól tudom akkor a katalizátorhoz szokták tenni a lambda szondát, ami a keverékképzésben elég nagy szerepet játszik. Ha kiveszed a katalizátort akkor a lambda szondának is más helyet kell találni, ami koránt sem biztos hogy jó lesz neki a pontos méréshez. E mellett még a műszakin se fog átmenni az autó, egyrészt mert nem fogja produkálni az autóhoz megadott emissziós normákat, másrészt úgy tudom hogy az a törvény hogy ha gyárilag benne van, akkor benne is kell lennie. Én a katalizátort inkább nem macerálnám.
2012. máj. 29. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
Katalizátor kivételről csak annyit ha 1 lambda szonda van a kata előtt akkor kivetetheted de ha nincs kapcsolatod a környezetvédelmi mérésnél elhasal az autó. Középdob ki a helyére cső. Max nagyobb átmérőjű csövet tegyetek alá a katalizátortól a végdobig vagy ha a kata is ugrik akkor a leömlőtől a végdobig.
2012. máj. 29. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
van több lehetőség, a legegyszerűbb a középdob eltávolítása, helyette egyenes cső, ettől lesz hangja az már tuti... a lambda szonda (ha egy darab van) az előrébb szokott lenni, még a középdob előtt, így az nem gond, de arra számíts, hogy hivatalos helyen nem fog átmenni műszakin csak olyan helyen ahol ismerős által plusz pénzért áttolják, a decibel mérés, és a károsanyag kibocsátás miatt, egyébként nem triviális hogy egyes elemek cseréjével jobban fog menni az autó, akár rosszabb is lehet padon mérve, bár ilyen kis különbségeket főleg a hang miatt nem fogsz észre venni szóval katalizátor eltávolítása régebbi autóknál járhat telj növekedéssel, az újabbaknál, ha csak azt az elemet veszed ki, ne lesz jobb a teljesitmény. Drágább megoldás a "sportközébdob" sportkatalizátorral. A legjobb pedig egy teljes rendszer, egészen a hengerektől, a motor karakterisztikájához méretezett hosszúságú és átmérőjű leömlőkkel, és méretezett csővel végig. Kicsit hosszua sikeredett sorry
2012. máj. 30. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 A kérdező kommentje:
Semmi baj, ksözönöm szépen a választ, és a korábbiakat is.
Nem szeretnék ennyire belemenni, elég lesz nekem a középdob kivétel :) Thx!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!