Miért istenítik egyesek a simsont?
Nem értem hogy miért mondják jobbnak a 20-30 éves simsont az 50-es robogónál vagy az 50es enduróknál.
Azért mert vkinek csak simsonra van pénze, még nem kell szídni a robogót. Azt mondják a robogóra hogy műanyag motor, pedig csak a burkolat az. A robogóm százszor megbízhatóbb mint a simsonom volt és jobban is megy. Ez nem elfogultság hanem tény.
Jajj, hagyjuk már ezt, kérlek.
Van akinek ez vált be, van akinek az. Ennyi.
Minek kell újabb vitát létrehozni? Menj az óvodába ott vitatkozhatsz.
Azért istenítik a simsont mert megélték a 20-30 éves kort. Egy ma robogó ezt nem fogja abban biztos lehetsz.
Nekem is van simsonom is meg robogóm is, a robogó valóban gyorsabb kényelmesebb de sosem fogja a motorozás igazi élményét úgy átadni mint egy simson. A váltás meg a testhelyzet más érzetet ad az egésznek. Valaki a robogót szereti valaki a simsont, ez magánügy és maradjon is az.
Azért, mert az emberek 95%-a Simsonon tanult meg motorozni.
A Simson az motor, a robogó meg robogó. Motorozni tanulni kell, a robogóra meg felülsz és mégy, az csak egy tárgy, ez közlekedési eszköz, de sokak szemében nem motor és élményt sem ad.
Egyetértek az előttem írókkal.
Valamint hozzátennék még annyit hogy egy robogóval mikor fogsz elmenni egy jó kátyús erdei úton? :)
Simsonnal meg alap hogy akár milyen terepen eldöcög :)
Hát én falun lakom, bár minden utca le van betonozva, a utak minősége hagy kívánni valót maga után. E mellett szoktam járni földúton is, oda pedig egy robogóval nem szívesen mennék. Egyszer jött mögöttem haverom egy földúton. Amikor hátranéztem eléggé le volt maradva. Visszafordultam, kérdezem mi a gond? Azt mondta hogy "nagyon ráz ez a sz@r!"
Én meg vígan mentem 35-40-el. :D
+ azt mindenki fantáziájára bízom hogy a robogógumi mennyire tapad meg a felázott földúton. Ezek mellett én azt szeretem hogy ha a motoron lehet váltani. Na ezt egy robogón nem lehet megtenni.
Még egy érv szól a Simson mellett: Ha valami elromlik rajta nem kell rögtön a szervízbe szaladni vele, mert otthon könnyen javítható, és az alkatrész is olcsóbb.
Otthon javítom én is a robogómat, eddig csak kopóalkatrészeket kellett cserélnem.
Egyébként ha váltós 50-esről van szó akkor ott van az enduro. DT, RX, Senda ...
"ahol van pénz, ott nem alternatíva a simson valamiért..."
Kivétel nélkül minden apa korba került motoros akit ismerek Simsont (80%) vagy valami 50-es endúrót (20%) vesz a cseperedő gyerekének mint első motor. Szerintem ahol van pénz Hayabusára, GSX-R-re, RM-Z-re és hasonló kategóriás járgányokra, ott nem a motoron fognak spórolni, érdekes módon mégis ezt választják a gyereknek, mint tanulómotort. Mert megtanulja rajta az alapdolgokat is megszerelni, váltani, érzi a motor súlyát, szerethető. Egy robogó meg megy, érzés nélkül - az közlekedésre van kitalálva az öregeknek, meg a selejtes generációnak.
ajj ennek itt semmi értelme
ideír a gazdag gyerek azt hiszi ért a motorokhoz mert egyszer ki merte pucolni a karburátorát a rollerén, amit az apucitól anyucitól kapott a kettes átlagért... szánalom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!