Mert ugye az 1es helyén van az R. Ha 1esbe akarom rakni, akkor simán előre tolom, mintha a szokásos elrendezésben 3asba tenném? Hogy lehet elkerülni, hogy nehogy Rbe tegyem?
Itt mutatkozik meg hogy nem vezettem olyan 911est. Mondjuk másfélét sem:D
2012. máj. 18. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
12/22 anonim válasza:
Remélem kérdezőnek nincs jogsija... Azért ilyen ránézésre lehet tudni...
2012. máj. 18. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
13/22 anonim válasza:
Nem olyan biztos az, hogy ránézésre lehet tudni. A korai, még Zsiguli-feliratos 1200-as Ladák váltóján van egy szem golyóbis mindennemű instrukció nélkül. Na, arról azért nem könnyű megmondani, hogy merre is van benne a hátramenet. De mondjuk egy VW-en sem magától értetődő, ha mondjuk lekopott a váltógombról az ábra vagy a gyári helyett világítós tuningalkatrész csücsül a váltókar tetején.
2012. máj. 18. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
14/22 Beviz Elek válasza:
Aláírom, ha valaki beül egy autóba és nem tudja egyből, hogy merre keresse... De azért az már meredek, hogy ha elmagyarázod neki, akkor már azt hiszi, hogy az egyes egyenesen előre van...
2012. máj. 18. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
15/22 anonim válasza:
Jó, lehet hogy a zsigulinál még máshogy volt, de a mai autóknál 90% 1-3-5 alatta 2-4-(6 vagy R)...Túl sok lehetőség nincs... Rbe amúgy sem lehet rakni menet közben, mert valszeg nincs szinkronizálva...
2012. máj. 18. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
16/22 anonim válasza:
Az előremeneti fokozatok a Zsigulinál is "rendesen" voltak kiosztva. Balra előre 1-es, hátra 2-es, egyenesen előre 3-as, hátra 4-es.
Viszont az azért nem magától értetődő mindennemű segítség nélkül, hogy a hátramenet jobbra hátra van, de előtte le kell nyomni a kart. Ezt a helyzetet érdekesebbé teszi, hogy az ötfokozatú váltóknál az ötödik fokozat jobbra előre van, a hátramenet "fölött", de ahhoz meg nem kell lenyomni a kart.
Így, fejből ötféle megoldás jut eszembe a hátramenet kapcsolására. Lehet balra előre az 1-es mellett lenyomva, biztosítógyűrűt vagy váltókart felhúzva, lehet jobbra hátra egyszerűen vagy lenyomva - de biztos van más megoldás is. Nem lehet senkitől sem elvárni, hogy azonnal megtalálja a megfelelő helyet mindennemű "puskázás" nélkül.
2012. máj. 18. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
17/22 Beviz Elek válasza:
Mi nem is vártuk el, hogy valaki beüljön egy ismeretlen autóba és a kocsi kisugárzásából megérezze és egyből betegye hátramenetbe. Erről szó sem volt. Itt a gáz az, hogy ha elmagyarázzuk, hogy hol van a hátramenet, akkor kétségbeesik, hogy hol van az 1es meg a 3as.
2012. máj. 18. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
18/22 anonim válasza:
Igen, az már egy egészen más kérdés, hogy kétségbeesetten keresi az előremeneti fokozatokat (pedig egy kis téri gondolkodással is megtalálhatóak). De volt itt, aki szerint az önmagában gáz, hogy nem találja meg magától a hátramenetet szegény VW-ben.
2012. máj. 18. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
19/22 anonim válasza:
Azt megintcsak elfelejtitek hogy nemcsak ugy vannak a sebessegek ahogy Ti megszoktatok: Eleg a Kisteherautok(akar VW) joreszet megnezni 3.5t es soknak az 1 helyett van a hatramenet alatta az 1-es, a VFTS ladakorol meg nem beszelve.
Es mivel az ember gyereke MGV-t is vezethet na az MTZ-ben hogy vannak terepben meg kozutiban a sebessegek? es hogy lehet elovalsztani? De a merciben a w123 190D-ben sem a megszokott helyen van, Ugyhogy segiteni az embernek mert Neki sem lehet minden elsore vilagos.
2012. máj. 20. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
20/22 anonim válasza:
Ja azt majd elfelejtettem, ha a hatarolo kikopik a sikok kozott na akkor meg milyen erdekes azt a sebesseget megtalalni amit keresel...eletemben egyszer vezettem olyan szemelyautot....soha tobbet...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!