a kötelező viszonylag drága, fogyasztása egyáltalán nem sok főleg ha országúton használod, a meghibásodások pedig viszonylag ritkák, de akkor elég drága mulatság
2012. máj. 16. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Igy van, foleg ha markaszervizbe viszed.
2012. máj. 16. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat
Éves szinten mennyibe kerül azon belül, hogy sok, ha az üzemanyagot nem nézzük?
Válaszokat előre is köszönöm
2012. máj. 16. 18:19
5/8 anonim válasza:
attól függ, hogy ki nevén van, életkor, nem stb... beírodd a keresőbe, hogy biztosítás kalkulátor ott meg tudod nézni
2012. máj. 16. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Sok dolgot kellene tudni, és még akkor sem lehetne közelítő választ sem adni a kérdésre. Tudni kellene átlagosan hány km-t fogsz vele megtenni, tényleg 120ezer-e az a 120ezer, milyen állapotban vennéd meg az autót, stb. Összességében én azt mondanám, akkor vegyél ilyen autót, ha a költségvetésed elbír időszakonként (nem feltétlen gyakran) előforduló több százezres javításokat, karbantartásokat. Nem azért mert olyan rossz az autó, egyszerűen ennél a kategóriánál ez így megy. Jellemzően ezeket a gépeket már könnyebb megvenni mint hosszútávon fenntartani.
2012. máj. 16. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Aki ilyet kérdez, az ne vegye meg. Aki ezt számolgatja, annak eszébe se jusson 233Le-s autót venni!
2012. máj. 16. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
A6 3.0TDI V6-nak kb éves fenntartása maszek szerelőnél számolva kb. 100-150e km ha havi 7000km-t fut a kocsi. Ehhez Te veszed az olajat, szűrőket, meg mindent és otthoni szerelő teszi bele őket, vagy esetleg Te nem egy bonyodalom. Ezen felül túl sok minden nem igazán van vele, mert nem szoktak különleges dolgok meghibásodni benne amire százezreket kéne költened. Amivel számolnod kell, ha még nem volt, az egy fékbetét és tárcsa csere. Ez erősen használat függő, de 140-180e km-nél szokták cserélni őket és egy tárcsa már drágább dolognak mondható, de ez is 100e alatt megvan. Egyébként meg olcsó hozzá az alkatrész, mivel rengeteg ilyen bontott/használt autó van, és kell az alkatrész. Szerintem nyugodtan megveheted, nem fogsz rá lényegesen többet költeni, mint egy bármilyen másik átlag használt autóra.
Nekem 240e km-el volt hiba nélkül, bár az indításnál jelentkező kerepelés elkezdődött nála is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!