Milyen 125-ös choppert lenne érdemes vennem?
Friss A1 jogsival állok motorvásárlás előtt.
Kis choppereket nézegetek (Yamaha Virago, Honda Rebel, Kawasaki Eliminator). Minimális robogós, kismotoros tapasztalattal ezek valamelyike vajon jó lesz tanulómotornak? Esetleg személyes tapasztalatok, érvek bármelyik tipus mellett/ellen?
Továbbá: érdemes a kínaiakkal (SYM Husky, Keeway Superlight) foglalkozni? Külsőre - legalábbis fotón - egész pofásak, de nem szeretném, ha többet kéne szerelni, mint amennyit használni tudom.
a 125-ös az nem chopper
vegyél egy MZ-t, vagy valami 125-ös endurót... többre mész vele..
Kínaiakat hagyd... amilyen olcsó olyan is. Olcsó húsnak... tudod.
A többi amit felsoroltál pl Virago, Shadow tökéletes kezdésnek. Nem erős, keveset is eszik viszonylag, könnyen kezelhető és tartós megfelelő szervízelés mellett. Ezekkel nem nagyon lehet mellényúlni.
jajjjjj csak nehogy vegyél egy 125-ös choppert, felejtsd el
inkább biciklizz, max. 10LE egyáltalán nem megy, és ha meg veszed aztán majd kinek adod el? nem mennek ezek a chopperek, még a 800ccm-os chopper is úgy megy mint egy bicikli
Tisztán látás végett: Nem vagyok már szűz, 5-6 évig nyúztam egy felfúrt Simsont, úgyhogy sem a váltás, sem a 90 körüli sebesség, sem a forgalom nem újdonság. De ez már régen volt, jó 15 éve, tehát szükség van az ismétlésre.
Gyakorolni kell, újra megszokni, belerázódni. Munkába járni, hétvégén menni egy-egy kisebb kört erre-arra, csak a feeling kedvéért.
Az olcsó alkatrész mellett további fontos szempont az alacsony fogyasztás.
Az idomos sportmotorok teljesen hidegen hagynak, a vagánykodásból már kiöregedtem, de azért mégis csak szeretnék egy ETZ-nél stílusosabb motort, ezért gondolkodom a csopper-féléken.
Az A1-es jogsit leteszem idén, és úgy gondolom, 1-2 évig nem is lépek feljebb, ennyi gyakorlás mindenképpen kell, mielőtt egy nagyobb gépet veszek.
Ezek fényében várom az építő jellegű javaslatokat.
A "125-ös nem chopper", az "inkább biciklizz", a "10LE egyáltalán nem megy" jellegű kommentek bár marha viccesek, egyáltalán nem segítenek.
smitwesson válasza:
Olyat vegyél elsőre amihez sok pótalkatrészt tudsz beszerezni, hiszen úgyis lehajtogatod 1x 2x a vasat. gondolok a tükörre a kuplung karra. Occsót vegyél amit nem sajnálsz összetörni. Ráérsz vagánykodni majd akkor ha tudsz motorozni.
---
Igen, a kérdés pont erre vonatkozik: melyik az a tipus, amihez van (lehetőleg olcsó) alkatrész-utánpótlás, ami nem olyan ritka mint az átlátszó holló, és amit lehetőleg nem kell két hetente szervizbe tolni. Ezért is kérdeztem a kínaiakat, hisz' pl. a Keeway-ről azt olvastam, nagyon jó az alkatrész-ellátás, azonban mint minden esetben, a motornál is tartok a kínai minőségtől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!