Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyit dobna a robogómom egy...

Mennyit dobna a robogómom egy sportkipufogó, és egy jó variátor? Milyeneket kéne választanom? (Keeway Hurricane 50cc)

Figyelt kérdés
Egy Keeway Hurricane 50cc robogóm van, teljesen gyári, csak a folytások lettek belőle kieszedve, elvileg a vakcső, meg a variátorfolytás. Most megy 65-öt, szeretném növelni a végsebességét, meg a gyorsulását is. A Gianelli Next kéményt néztem ki rá, meg egy Motoforce Racing variátorszettet. Ez így jó párosítás lenne? És mennyit érne a gyorsulás, végsebesség szempontjából?

2012. ápr. 24. 16:40
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:

Azért, mert a Keeway egy irtó nagy F0s. (jelzem nekem is VAN EGY!)


Régen volt egy malaguti robogóm, volt benne 15.000 km, 2,5L-el ment nyélgázon, 85 volt a vége, soha senki nem piszkált hozzá, minden gyári állapot volt rajta. Soha nem állt meg alattam, sőt, olajon kívül 3.000 km alatt amíg használtam hozzá sem kellett nyúlni.

Aztán ellopta valami r0hadék a kertből (remélem egy kamionnal frontálisozott vele).


És itt követtem el a hatalmas hibát - vegyünk új robogót. Megvettük a keewayt szalonból. Rögtön "kivették belőle e fojtást". Soha életébe 65-nél nem ment többet hátszélbe hegynek lefele sem, cserébe ha 45-50 között használja az ember akkor 3L-t, ha nyélgázon akkor pedig 4-4,5 L-t fogyaszt!


Ezen nem tudsz semmiféle tunningal javítani - egyedül a karburátor finombeállítását (már ha lehet - engem minden szerelő elhajtott vele, hogy nem nyúl hozzá keewayhez...) tartom használható ötletnek, azzal esetleg lehetne rajta javítani. Minden más baromság. Rákölteni 40-50e forintot variátorra - kipufogóra - légszűrőre... Add el a francba és vegyél egy értelmes robogót helyette.


Azt pedig megjegyezném, hogy nem az a komment a hasznos, ami azt mondja, amit hallani szeretnél.

2012. ápr. 25. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 A kérdező kommentje:
valóban nem, de az a gond, hogy nem tudnám annyiért eladni amennyiből tudnék venni egy jobbat, max egy nagyon lepukkantat, ebben van 5000km, de nem szívesen vennék helyette egy 10-15.000km-es japánt vagy olaszt, csak valami hasonlóan keveset futottat, meg sajnos eléggé félreeső helyen lakom, és lehet, hogy még évekbe is beletellne, hogy eladjam, viszont ha most rákölteném azt a 40.000-et és menne olyan 80-85-öt az már elég lenne nekem
2012. ápr. 25. 11:25
 13/32 A kérdező kommentje:

Most találatm ezt egy fórumon, tehát ki lehet hozni a keewayből is 75-80-at

Érdeklődni szertnék hogy van egy keeway hurricane-om 2005-ös van benne egy malossi multivar variátor és egy komplett stage 6 versenykuplung+harang malossi variátorszíj, ezenkívül a görgők és rugók is cserélve vannak a gyári karburátorban 58,5 helyett 74es főfúvóka van és a gyári légszűrőházban malossi redfilter van ezenkívül giannelli next kipufogó van felszerelve. Fontolgatom motorforce utcai sport70cc hengerszett vásárlását de nem tudom hogy ehez főtengelyt is kell e cserélnem vagy a gyári megbírja, a másk lehetőség a motorforce 50-es hengerszett de nem tudom hogy mennyi különbség lehet a kettő között. Egyébként a motort átlagban 20-40km távolság megtételére használom (dolgozni) szóval nem versenymotor kell hanem megbízható erős gép a mostani alkatrészekkel a robogó órája szerint 80km/h a vége gps szerint 75km/h a sebességgel nincs is gond csak nem nagyon harapós meg kicsit gyenge.ezért gondolkodom komolyabb henger vásárlásán de nem szeretném elhamarkodni. Segítségüket elöre is köszönöm!

2012. ápr. 25. 15:08
 14/32 anonim ***** válasza:

" rákölteném azt a 40.000-et és menne olyan 80-85-öt az már elég lenne nekem"


Ehhez csodát kéne tenned, hogy ennyiből feltunningold azt a F0shalmot (amúgy megnéztem, ugyan ilyen keewayem van nekem is, mint neked).


Amit az előbb linkeltél az sem 40K-t költött rá, hanem inkább a dupláját + ha még munkadíjat is kell fizetni...


ráadásul 70+os fúvókával tuti 4-5L között fogyaszt...

2012. ápr. 25. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 A kérdező kommentje:
hát eddig gépjárműves tapasztalataim szerint a végsebesség elsősorban a váltótól függ, tehát mondok egy autós példát, egy suzuki 5. sebességfokozatban 7000-es fordulaton megy 140-et, míg egy bmw 5. sebességben 7000 forrdulaton 180-at, a robogó alap varióval megy 65-öt monjduk olyan 8000-es fordulaton, de ha veszek egy jobb variót, aminek hosszabb az áttéte, akkor 8000-es fordulaton már 75 lesz, és a sporkipufogóval meg mondjuk elérheti a 9000-es fordulatot és lesz 80, valami ilyesmi logikával jutottam el a kipufogóhoz meg az új váltóhoz
2012. ápr. 25. 21:11
 16/32 anonim ***** válasza:

Igen, csak:


- Ha motor gyenge akkor ettől vagy idő előtt szétesik vagy nem tudja kipörgetni

- Ha hosszabb áttételt raksz valamibe akkor az sz@rabbul fog gyorsulni azért cserébe, hogy megnő a végsebessége

2012. ápr. 25. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 A kérdező kommentje:
mondjuk a gyorsulás annyira nem nagy gond, jelenleg autóalázó gyorsulása van 40-ig szóval ha egy kicsit csökken még nem dőlök karóba, itt azon van a hangsúly, hogy szoktam járni hosszabb távokra is, és legyen meg a 75-80-as sebesség
2012. ápr. 25. 21:28
 18/32 anonim ***** válasza:

Hát szerintem ha raksz rá egy jobb kipufft, akkor már segítettél rajta. Hihetetlenül visszafogja a katalizátoros kipufogó!!!

Nekem matrixom van. megvagyok vele elégedve, ,21ezer km lementem vele hiba nélkül.Szédszedtem és kb még 5ezer km lenne mg a hengerbe, de nem nagy összeg egy új henger bele. Most kap új hengert, meg kipufogót oszt csókolom.

egu motors most tuningolt egy keeway, és gyári hengerből 8Le hoztak ki, érdemes elolvasni

2012. ápr. 26. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 A kérdező kommentje:
na és neked mennyi a végsebessége? és olvastam a cikket, amit mondtál, de ott egy stage 6 replica kipufogóval tuningoltak, én meg kipufogóra kb a felét szánnám, tehát olyan 22.000 ft körül a gianelly next, de akkor ezek szerint mindenképp dobni fog a teljesítményén
2012. ápr. 27. 10:31
 20/32 anonim ***** válasza:

Én továbbra sem értem miért erőlködsz. Mennyit ér most a piacon az a keeway?


nekem van egy kis malagutim (igaz nem robogó, hanem kéziáváltós), kb. egy kilót ér, teljesen gyári állapotú, semmi tunning rajta és lazán megy 80-at 2,5L fogyasztás mellett. 80-nál 8500-at pörög, holott a blokk tud 10.000-et is -csak nem akarom szétcseszni mert akkor eladhatatlan lesz nyárra mire meglesz az A jogsim és átülhetek a rendes motoromra legálisan.


Továbbra is az add el a francba és vegyél helyette valami mást mellett szavazok.

2012. ápr. 27. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!