MOTOWELL CROGEN CITY 50ccm 2T, KEEWAY HURRICANE 50ccm 4T, KEEWAY FOCUS 50ccm 2T vélemények? Tapasztalatok?
Keeway focusom van, 0 km-rel márkakereskedésből lett véve.
Most 6000 km van benne.
- a riasztó a 10. használattól fogva nem üzemel
- egy szezon után valami zárlatos lett benne, akkumulátorral használni lehetetlen mert egy éjszaka alatt nemhogy leszívja, de tönkre is teszi (!) a vadi új akkut.
- a motorja hihetetlenül erőtlen, 70 kg vagyok, a végsebessége 65 km/h de ez már hátszélbe lejtőn lefele, ráadásul ilyenkor olyan érzésem van rajta mint ami szét akar hullani. Az ideális utazója 45, MAX. 50.
- A fogyasztása ha 45-el döcög az ember akkor 2,5-3L, ha 55-60 körül akkor 4 fölé (!) is simán megy.
- Az olajszint- visszajelző hol jelez, hogy akkor is jelez ha tele van, hol nem jelez mikor már alig van olaj...
- váltója (variátor vagy mi van ezekbe) hidegen elképzelhetetlen mértékben csúszik (gyk. használhatatlan), egy olyan 4-5 perc melegedés után már kezelhető (de még akkor is olyan, mintha csúszna). Ez kb. 5500 km körül jött elő, ergo erősen csereérett.
- A hangja abszolut elviselhetetlen (ez a kezdetektől ilyen).
- Benzincsap nincs benne, így ha sokat rugdosod (mert nem indul ám olyan könnyen) akkor megszívja magát mint az állat
- Ha 4 napnál többet áll akkor viszont kipárolog a karburátorból a benya és esélyed nincs elindítani, mert megszűnik valami vákumszerű a rendszerben és nem tudja átnyomni a benzint. Ilyenkor ki kell szedni az ülést, lehúzni a karbiról a csonkot és belespriccelni kb. 2-3 ml benzint, akkor pöccre indul....
Én soha többet nem veszek ilyen 2 ütemű kínai sz@rt, az kurv@ isten. Neked sem ajánlom.
Régen egy malaguti 2T robogóm volt (ellopták a kertből...), az 80-at ment gyári állapotában, ha gangoltad mint az őrült akkor is max 2,5L-t evett, ha óvatoskodtál megállt 2-vel is, nem volt rotációs kapa hangja és 15.000 km-ig gyk. hozzá sem kellett nyúlni komolyan, csak fékbetétet meg kopó dolgokat kért.
Ugyan én már letettem a robogókat (megcsináltam a korlátlan A-t és vettem egy ZZR-t), de ha fiatal vagy még illetve ha városi cirkálásra kéne motor akkor én egy 4T japán / olasz kismotort vennék illetve vidéken vagy ha kicsit rosszabb utakon használnád akkor egy nagykerekűt.
Mex "Sahara" motorok - ugyan kínaiak - de állítólag meglepően tartósak és jól, ezt némiképp alátámasztja az is, hogy mifelénk nagyon sok motorosfutár jár velük (márpedig azok nyúzzák rendesen, ha sz@r lenne nem vennék meg többen is)
Megmondom őszintén ezt nem tudom.
Abból kiindulva, hogy a 2T keeway egy ipari hulladék azt mondanám nem.
Viszont abból kiindulva, hogy a keeway semmit sem talált ki önmaga csak megvett licenceket... Ha a 4t motorjaihoz egy jó licencet vett meg (és csak a műanyag burkolatot gyártják ők) akkor akár jó is lehet. Főnökömnek pl. egy totális YinYUanHunYan robogója van, a Teszkóban vette ( :D ) 50 ccm 4T, nagytestű és konkrétan 75 körül van a vége (nincs is addig órázva!) és nagyon vadul gyorsul. Az, hogy tartós lesz-e persze más kérdés, mert 500 km van benne, de az tök jónak tűnik azt beleszámolva, hogy 140.000 FT volt újonnan.
Szerintem próbáld ki, olvass róla pár tapasztalatot és meglátod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!