üdv! van egy olyan problémám, h melegen nem indul a simson. (s51) hidegen egy rúgásra gyúl, de melegen van úgy, h egyszer csak alapjáraton leáll, de úgy, h nem tudom utána be se indítani egy ideig! menet közbe nem csinálja csak alapjáraton. szikra van olyankor azt néztem. nem tudom mi lehet a gond!
2012. ápr. 24. 01:41
1/9 anonim válasza:
Sok anyagot kap.
2012. ápr. 24. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Szerintem is sok a benzin. De erről úgy győződhetsz meg, hogy kiveszed a gyertyát és megnézed az elektródák környékén a színét: ha világosbarnánál sötétebb, akkor biztosan sokat kap.
2012. ápr. 24. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
am 16n11-es karbi van rajta,67-es főfúvóka és a tű fentről a másodikban van, úszószint nagyjából ok. a gyertya pedig a legérdekesebb,h világosbarna,szinte már szürke.
a kondi nem lehet h melegen megadja magát? mert szépen megy,de ha leesik alapjáratra akk hirtelen (!!!) bedöglik és onnantól nem indul!
2012. ápr. 24. 10:00
4/9 anonim válasza:
A kondi menet közben is kap elég meleget a motortól, szóval szerintem nem.
Nem lehet hogy csak el van dugulva az alapjárati fúvókád?
Akkor értelemszerűen visszaengedett gáznál leáll a motor, utána pedig nem lehet elindítani, mert nincs elég benya a forgattyúsházban. Hidegen gondolom ezt nem érzed, mert szivatóval indítasz.
Kicsit járasd meg, enged vissza alapjáratra és ha leállt próbáld meg szivatóval elindítani. Ha elindul akkor lehet alapjárati dugulás.
2012. ápr. 24. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 A kérdező kommentje:
köszi a választ! és még azt vettem észre h a megszakító kicsit szikrázik amikor jár a motor. az azt jelenti h cserélni kell?
2012. ápr. 24. 12:09
6/9 anonim válasza:
Optimális esetben nem szikrázik, hanem a kondi segít az ív eloltásában. Ha kicseréled azzal bajt biztosan nem csinálsz, de figyelni kell rá hogy megfelelően legyen a helyén, nehogy kirázódjon.
2012. ápr. 24. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
köszi szépen a válaszokat! átszedtem az egész gyújtást, a kondit kivezettem, kiderült h szimeringes is a motor de szépen! aztan meglassuk mi lesz :)
2012. ápr. 24. 19:24
8/9 anonim válasza:
A gyertyád hőértéke is lehet alacsony!!! NGK B8HS! Tökéletes!
2012. ápr. 25. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 A kérdező kommentje:
megvan a hiba! kivezettem a kondít és azóta jó! :) köszi mindenkinek!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!