Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Formula1-be szeretnék...

A Formula1-be szeretnék kerékcsere szerelő lenni, kell valami tanfolyam meg hogyan lehetne oda bekerülni dolgozni? F/20

Figyelt kérdés
2012. ápr. 23. 20:45
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
OKJ szám: 52 726 01 0010 52 01 F1-es kerékcserélő
2012. ápr. 23. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Ez most mi? :/
2012. ápr. 23. 21:35
 3/14 anonim ***** válasza:
Ott van. Van ilyen OKJ-s képzés! :-)
2012. ápr. 23. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Hát mondjuk egy műszaki diploma alap.

Meg mondjuk egy 5 éves gyakorlat egyéb formula versenyeken.

Plusz kapcsolatok.


Ezek nélkül csak egy álom marad a dolog:)

2012. ápr. 23. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Hmm. mindenhez diploma kell, WC puculáshozis az kell már halló Orbán?!! :D
2012. ápr. 23. 21:49
 6/14 anonim ***** válasza:
100%

Mert mit gondoltál?:))

Hogy Lada gányoláson nevelkedett kontárok melóznak ott?

Nem annyiból áll a munkájuk, hogy a kerekeket cserélgetik....

2012. ápr. 23. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Lehet, hülyeség, de szerintem ott még a nyalókás ember is magasan képzett mérnök.
2012. ápr. 23. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Gondolkozz más szakmán.
2012. ápr. 23. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

valamivel csak szűrni kell az idiótákat.

igen, ez nem egy sufniműhely, hanem egy veszélyes verseny, ahova komoly szakértelem kell.

nem vagyok F1 búza, mi több, egyben nem láttam még 1 futamot sem, de ennyire legalább rájöttem a józan eszemmel.


ja, és gondolom minden csapatnak régi, jól bevált emberei vannak. lévén, h nincsen magyar csapat, így először is meg kéne tanulni egy idegen nyelvet, és elvégezni egy mérnöki szakot. onnantól meg mehet az ismerkedés :P

2012. ápr. 23. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Pár dolog:

Alapvetően a kerék cserét régen azok a szerelők csinálták, akik amúgy a kocsit szerelik is, tehát "nappal kereket cserélnek" "este szerelnek". Ez ma már annyiban változott hogy a szigorú szabályok miatt annyira nem igazán szerelnek...


A szerelők alapvetően vagy mérnök végzettségű (folyamatban levő tanulmány) vagy nem mérnök de nagyon nagy rutinnal és tapasztalattal rendelkező szerelők. Itt is működik ugyanaz a kiválasztási rendszer mint a pilótáknál, először kisebb szériában kell bizonyítani, és ha ott jó vagy, mehetsz feljebb, a jó szerelők piszok sokat keresnek. A felelősség is nagy. A kocsi összes dolgát fejből illik tudni és persze nagyon precízen kell tudni dolgozni (egy F1-es szerelőnél nem látsz olaj foltot a földön, és a paddock úgy néz ki mintha egy kiállítóterembe lépnél...).


A felsőfokú végzettség nem csak a tudás miatt kell. Sokkal inkább azért mert ez ad egy szemléletmódot, illetve megtanulsz tanulni és aki végigcsinálta az kitartó. Sokkal könnyebb egy ilyet megtanítani a specifikus dolgokra mint aki esetleg jól szerel de életében nem látott még műszaki rajzot...


Az adott csapat nyelve + angol alap (renault-nál pl. angol és francia). El lehet kezdeni próbálkozni kisebb szériákban kisebb csapatoknál, de nagyon nehéz bekerülni. Külföldi jobb egyetemekből ha jó eredményeid vannak, ösztöndíjjal esélyes lehet bejutni, de ahhoz is kell szerencse és persze full 5ös átlag és jó műszaki érzék. Innentől pedig már csak kitartó és végtelenül precíz munka...

2012. ápr. 24. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!