Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Amatőr kérdés autószerelésről,...

Amatőr kérdés autószerelésről, mit kell benne cserélni?

Figyelt kérdés
Miért van hogy egy régi autó már nem képes ugyanolyan sebességre és teljesítményre mint új korában? Pl: régen ki lehetett hozni belőle 200km/h és jobban gyorsult, most már csak 140km/h-ra képes. Teljes felújításnál mit kellene benn cserélni, hogy ugyan olyan teljesítményre legyen képes mint új korában. Alkatrészt már ha jól tudom nem gyártanak hozzá.

2012. ápr. 19. 19:50
 1/6 anonim ***** válasza:
Milyen gépről van szó?
2012. ápr. 19. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Ez több dologtól van.

1 és legfőbb ok hogy a dugattyúk elkopnak. Olyan ez mint a régi pumpával mikor pumpálsz és elereszti a levegőt.. ugyanez a kopás jön létre a motorba is idővel.

Aztán az üzemanyag (adaglókba) is elkopnak meg elkoszolódnak a fúvókák elérnek a tömítések stb.

Meg a vezérlésben elkopnak a szelepek és nem zárnak rendesen és ott is elmegy az erő úgymond. sok kis kopás lerakódás jön létre idővel egy autó motorjában.

Az autó motorjában a dugattyúk úgy tudják a legnagyobb erőt átadni ha az ott összesűrített benzin levegő keverék nagy. és mikor ott berobban akkor minden erőt(gázt) a dugattyú letolására használ és nem megy el minden felé. Mert ha elmegy akkor úgy jársz mint a rossz pumpával.

Ennél egyszerűbben nem tudom leírni a motor működését és hatását.

2012. ápr. 19. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Ahogy a második válaszoló írja, plusz időközben eltömődik a kipufogórendszer, vagy csökken az átmérője, elkoszolódik az üzemanyagrendszer, elállítódik a karburátor vagy elkopnak az injektorfejek.


Vagy elmászik a gyújtás, elöregedtek a gyertyák vagy a gyújtáskábelek, esetleg koszos a légszűrő, nem nyom rendesen az AC, kismillió dolog van. Tényleg írj típust, sokat segít, meg lehet hogy tudunk alkatrészt is hozzá.

2012. ápr. 19. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Aztán mit ajánlok cserélni..

Meg kell nézni milyen állapotba vannak a hengerek falai. kell e fúrni vagy csak elég gyűrűzni. De dugattyúgyűrűzés az tutira kell.

Utána a hengerfejben a szelepeket kell vagy kicserélni vagy becsiszolni állapotól függő. szelepekhez ajánlott új szimeringeket tenni.

A karburátort kitakarítani a fúvókákat dűzniket kicserélgetni.

Ha már ennyire szét van szedve mindenképp a vezérmű szíjjat ajánlott kicseréni ha láncos akkor a lánckerekeket meg kell nézni mennyire kopottak.

Hengerfejtömítést és a rossz bőrben lévő tömítéseket ki kell cserélni. (ez fontos..) Én pl minden hengerfej levételekor új tömítést teszek alá.


A végén teszek bele új gyertyákat (ha dízel akkor porlasztócsúcsokat) új olajszűrő légszűrő és olaj.


Az autó motorja innestől kezdve mint az újé.. :)

2012. ápr. 19. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Típus: 84-es évjáratú Porsche 944
2012. ápr. 19. 20:34
 6/6 anonim ***** válasza:
Nem lessz olcsó a felújítás.
2012. ápr. 20. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!