Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy álljak neki egy belso...

Iamdeath kérdése:

Hogy álljak neki egy belso "turbózásnak"?

Figyelt kérdés
Helló mindenki, a kérdésem igencsak rovid, én viszont szeretnék egy elég hosszú választ.. szóval 21 vagyok, 17 éves korom óta van jogsim, most egy 1.2es Vauxhall (opel) Corsa Comfortot hajtok, de annyira már annyi pénzem, évem meg úgy mindenem rá ment, h nincs szívem megválni tole. baja má semmi nincs, éppen hogy a kipufogó ha eredeti rajta igaz.. de megérte. nem is ez a lényeg hanem hogy tudok adni neki egy kis loketet, gondolok én itt mindenfélére, turbó feltolto, stb.. aki úgy ért hozzá hogy állna neki? mit rakna bele, szépen fokozatosan, mire figyeljek oda, stb. nagyon hálás lennék, koszonom elore is!
2012. ápr. 17. 19:01
 1/6 anonim ***** válasza:
Ebbe semmit. Ha kevésnek találod, kezdj el gyűjtögetni egy komolyabbra.
2012. ápr. 17. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Hogy mit raknék bele egy 1.2-es Corsába?

Jól meggondolva semmit. Nem a legjobb alap ilyenekhez, ha már mindenáron kis méregzsákon gondolkodsz, akkor valami nagyobb motorból kell építkezni. Örülj annak, hogy nem zabálja le a fejedet és nem csillagászati összegbe kerül a biztosítás és az adó. Az ilyen miniatűr motoroknak ez a legnagyobb előnye, teljesítményhajhászásra a kicsit nagyobbak és erősebbek valók.

Egyébként pedig a tuning első lépése, hogy tudd, mit akarsz. Nagyon jól hangzik, hogy 200 lóerős a Corsa, de mikor tankolnod kell, lehet, hogy szívni fogod a fogadat és azon gondolkodsz: bárcsak maradtál volna valami szolidabb tuningnál, a maradék pénzből meg újrahúzattad volna az üléseket fűthető kárpittal. Ha ész nélkül, "mindenbül a legnagyobbat, mer' az jó" hozzáállással ugrasz bele, nem lesz értelmes végeredmény.

Végig kell gondolni, hol és mire használnád, milyen áldozatokat vagy hajlandó hozni (nem csak pénzben, lehet, hogy a "marhajólnézki" malomkő méretű kerék az iszonyú peres gumival és a ráültetett futóművel kirázza majd a vesédet), aztán ez alapján el kell dönteni, mit és mennyire változtatsz meg. Egységes, mindenre jó tuningleírás nincs.

2012. ápr. 17. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Túl sok mindent nem lehet vele kezdeni, alapból kis köbcentis blokk, nehéz komoly teljesítménynövekedést elérni, úgy hogy megérje pedig lehetetlen.


Turbósítás jól hangzik csak kb másfélszer annyiba kerülne mint az autó piaci értéke, plusz üzemórás motor lenne a végeredmény, hosszútávú használatra alkalmatlan.

2012. ápr. 17. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

sehogy, örülj neki h nem eszik sokat, amúgy is felesleges hogy annyira menjen... nekem 1.8as corsám van, eszik egy csomót, de kihasználni nem tudom, egyrészt szétesik az autó a kemény futómű, meg peres gumik miatt ezeken a sz@r magyar utakon, másrészt tegnapelőtt óta igen komolyan szigorodtak a büntik


szóval hagyd ahogy van :)

2012. ápr. 17. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 WhiteLabel ***** válasza:

turbósítás, 1bar fölött, de ehhez a fél motort megint ki kell cserélni+fékek átalakítása, váz megerősítés, fütómű stbstb.

Persze lehet gányolni is, beraksz ócsóé valami 0.5baros valamit, nem erősítesz meg benne semmit, aztán csak széthullik az egész hamar...

2012. ápr. 17. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Az egyik cimborám astra gsi motort faragott bele de létezik corsából is gsi.
2012. ápr. 20. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!