Véleményetek szerint milyen ez az autó? Fentartása, fogyasztás, hibái, most állok egy autóvásárlás elött ilyen típusú audi-ba gondolkozok.
Fogyasztásra klímával szerintem semmivel sem lesz kevesebb, mint egy 2.0 benzinesé. Ha nem akarsz száguldozni, akkor szerintem vállalható ezzel a motorral. Fenntartásban nem hiszem, hogy drága lenne.
De majd jönnek az VAG fanatikusok és kiokosítanak. :)
Nem. Ő azt mondja, hogy gyenge a motor a kasztnihoz.
Ha egyedül járkálsz az autóval, és nem száguldva normálisan közlekedsz, akkor el lehet ezzel is járni. Viszont ha nekivágsz egy horvát tengerpartnak 4 személlyel tetőboxxal és klímával, akkor a lelkét ki kell majd taposnod, hogy menjen, és ebben az esetben már lényegesebben többet fog enni, mint egy 2.0 benzines.
Hogy mondjak valami kézzel foghatót is:
A saját autóm 1700kg és bőven 200LE felett van. Menet közben 3 személlyel dinamikusan ( nem ész nélkül,~1950kg ) közlekedve 85-95LE kellett az autó mozgatásához ( szoftver által számolt teljesítmény ).
Az A4 1300kg, beleülsz te mondjuk 85kg meg a párod legyen 60 egy kis csomaggal kb 1500kg a kocsi. Ahhoz neked, hogy ugyanúgy közlekedj, mint én ( ismétlem nem száguldva) egy 70-75 lóerőre lesz szükséged a 102ből, és még nem mentél 100km/h fölé. Csak az a nem mindegy, hogy ezt a 75 lovat egy 102 lovasból vagy egy 131 lovas 2.0ból hajtod ki.
"Akkor most te azt állítod,hogy bolondok voltak ezek a németek,és kiadtak egy 10 milliárd szar audit?Vagy a német mérnökök a nem megfelelők?"
Az a baj, hogy irtó naivan állsz hozzá.
Először is, egy autógyárnak teljesítenie kell bizonyos károsanyag kibocsájtási normákat, méghozzá az egész márkára nézve átfogóan. Ezért muszáj belépő szinten motorizált modelleket is kiadni.
Nem azt mondtam, hogy h bolondok voltak, vagy hogy az 1.6-os szar, de akinek van egy kis esze, nem veszi meg. Ugyanannyit, vagy többet fog zabálni, mint egy nagyobb, kétliteres pl., már ha nem állandóan lejtőn lefele akarod használni. Autópályán meg végképp marhaság egy ilyen kaszni-motor párosítás.
Szóval a mérnököknek meg lett mondva, hogy kell csinálni egy olyan A4-et is, ami laborkörülmények között (!) nagyon keveset eszik, ezáltal a károsanyag kibocsájtása is alacsony. Namost, mivel nyilván ezzel a motorral a legolcsóbb maga az autó is, így ebből fogyott a legtöbb, vagy legalábbis elég sok, hiszen az átlag, vagy szegényebb ember nyilván ugyanúgy audit akar, mint a pénzes, de csak ezt tudja megfizetni. Abba már nem gondolt bele, hogy lehet, hogy nem éppen ésszerű választás, namind1.
Tudod, amúgy nem gond, ha egy autó nem gyorsulóbajnok, de akkor miért audi? Akkor már ott egy Ford, Opel, tudomisén...Toyota, Peugeot, akármi, ami olcsóbb, és hasonlóan motorizált.
Most érted, nem azt mondom, hogy Audit csak v8-assal szabad venni, de egy ekkora kasznit én 2.0 szívóbenya és/vagy 1.9 tádé alatt biztos nem vennék.
A többi már a te dolgod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!