Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szeretnék venni váltós robogót...

Szeretnék venni váltós robogót, motort.50ccm? 4/2ütemü?

Figyelt kérdés

Olyan motort/robogót keresek amely keveset fogyaszt. Váltós. Mindennapi hasnálatra. Naponta 40km utazás, főleg városon kívül de néha városban is. 60-70 km/h utazósebesség. 4üetmű vagy 2üteműt érdemes? Előre is köszönöm!


Nem konkrét linkeket várok hanem tipusokat :) köszönöm



2012. ápr. 5. 13:06
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
És még annyi, hogy aprilia rs 50, nemjátszik. se yamaha tzr 50.
2012. ápr. 5. 13:11
 2/12 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy így Neked a 4 ütemű lenne jobb, az szinte alig fogyaszt:) Csakhogy a 4T-k lomhábbak is, ráadásul pont ezért 50-esből nem sok 4T létezik (az én tudomásom szerint) Tudom nem linket kértél, de ez pl nem tűnik rossznak. Itt olvashatsz véleményt is.

[link]

2012. ápr. 5. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, ez a derbi jó választásnak tűnik! ... Én a Romet zetka 50-et néztem még, vélemény róla?
2012. ápr. 5. 17:29
 4/12 WhiteLabel ***** válasza:
mi bajod az rsel, ha a derbi jónak tűnik? egy az egyben ugyan az a két gép.
2012. ápr. 5. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Mert nem szeretem azt a 2 márkát, azért :)
2012. ápr. 5. 23:37
 6/12 anonim ***** válasza:
50-es 4 üteműt ne vegyél, mert veszélyes. Egy Simson simán odaveri gyorsulásra is végsebességre is bármelyiket.
2012. ápr. 8. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
"veszélyes" ??
2012. ápr. 10. 18:10
 8/12 anonim ***** válasza:
Veszélyesen lassú. Kicsit jobb, mintha egy biciklivel próbálnál meg csordogálni az autók között...ha baj van, hiába húzod oda neki, nem megy.
2012. ápr. 10. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim válasza:
Hali.:) Neked vagy egy Honda Dio-t ajánlanék vagy egy Honda CB50-et
2014. márc. 8. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Nem olyan veszélyes az 50-es 4T. Én is egy ilyennel közlekedek Pesten, teljesen jól lehet vele közlekedni. Végsebességre (55km/h) talán a Hungárián, Gyáli úton, Soroksárin már kicsit kevés, amúgy gyorsulásra rendben van, lámpától induláskor mindig szerzek 20-30 méter előnyt az autósokhoz képest...

Azzal tisztában kell lenni, hogy az 50-es gépeket ~50km/h-ra tervezik. Ha beavatkozunk/átalakítjuk/tuningoljuk, legtöbb esetben jelentősebb fogyasztásnövekedéssel jár, és itt borul a gazdaságosság kérdése. Ésszel csinálva, a 2T-s "tuningot" elérhetünk 60-70-es utazósebességet, még kordában tartott fogyasztással (3-4 l/100km). Egy gyári 4T, max. fojtás eltávolítás után megelégszik kb. 2,5 l/100km üzemanyaggal, ill. 2000-4000 km-enkénti olajcserével (a 2T-nél lehet számolni 1l/1000km olajfogyasztással is, a rövidebb motor élettartam mellett, főleg, ha használt gépet veszel).

2014. márc. 9. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!