Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant indítása? ( többi lenn )

Trabant indítása? ( többi lenn )

Figyelt kérdés
örökölve lett egy 6V-os 2T-s trabi :) de nem tudom hogy kell beindítani ? beindítom kis szívató indul pöcc röff de utána ?mit kell vissza tolni a szívatót, mert ha visszatolom akkor fulladozik ha nem nyomom a gázt, de ha kihúzom a szívatót akkor meg felpörög mint a nem tudom mi , vagy ezt igy kell csinálni, hogy lábbal adagolom a gázt hogy ne fulladjon le visszatolt szívatónál . vagy hogy van ? előre is köszi aki tud tanácsot adni
2012. ápr. 5. 21:25
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Várni kell, amíg melegszik. Lassan told vissza a szívatót, úgy, hogy gázadásra jól reagáljon.
2012. ápr. 5. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

A szivató azért kell, mert a hideg fémalkatrészekre kicsapódik a benzin egy része, így nem jut el a motorba. Ha kihúzod a szivatót akkor több benzint kap, amiből már jut elegendő mennyiség a hengerekbe (mind a kettőbe :) ).


Az automata szivató ugyanezt csinálja, például egy Suzuki WagonR+ -nál is magasabban tartja a fordulatszámot egy darabig, akár 2000 körül is.


A szivatónak nem csak kihúzott meg betolt állása van, közötte is működik, azaz ahogy melegszik fokozatosan tudod visszatolni.


[link]


Itt a használati útmutató. A 17. oldalon "Indító húzógomb" néven szerepel a szivató leírása.

2012. ápr. 5. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
Persze kicsit várni kell míg felmelegszik a motor.Én kb 2-3 kilométert teszek meg szívatóval csak utána engedem fokozatosan vissza.Ha indítás után engeded rögtön vissza persze hogy megfog állni mert nem kap olyankor elég üzemanyagot.
2012. ápr. 5. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
aha akkor szivató ki húz, indít és amikor melegszik akkor fokozatosan mindig egy kicsit vissza tolom és már mikor jó akkor szivató teljesen vissza (ha jól értelmeztem a dolgokat )
2012. ápr. 5. 22:07
 5/17 anonim ***** válasza:
Pontosan. De inkább menet közben melegedjen, mint állóhelyben.
2012. ápr. 5. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:
de nem pörög nagyon a motor amikor kihúzott szivatólal mentek melegítéskor ? és melegedés után beáll egy alapjárat ? bocs hogy mindent megkérdezek, de nagyon örülök hogy van egy trabi :)utcán is mikor meglátok egyet elmosolyodom :D bárki bármit mond ezek autók maradtak még 35-40év után is kiváncsi vagyok ,hogy a mai "autók "hol lesznek 40 év múlva mert nem az utakon az biztos
2012. ápr. 5. 22:18
 7/17 anonim ***** válasza:

Mások a tervezési módszerek. Hiába jobbak például a motorban felhasznált anyagok, ha a nagyobb fajlagos teljesítmény kedvéért jobban igénybe van véve.

Amikor a Trabika készült egy 2000 köbcentis dízel tudott 55 lóerőt. Manapság lazán a háromszorosát..


Ehhez jön még, hogy pontosabb számítógépes számításokkal/szimulációkkal nincs annyi felesleges anyag ("tartalék"), mert jobban ki lehet számítani, hogy mennyire és hogyan vesszük igénybe az alkatrészeket. Ezzel anyagot spórolunk, környezetet védünk, csak az autó kevésbé tartós.


A Trabiban nincs ami elromoljon: nem lesz gondod elektronikus dolgokkal, vagy a kormányszervóval, vagy a központi zárral - amit kényelemben elveszítesz azt hibaforrások számában megspórolod..


Meg még egy: manapság nincs akkora becsülete az autónak mint régen.


Szóval használd egészséggel, olvasd el a használati útmutatót és kíméld meg. Jó kis autó, én is olyanon tanultam vezetni. :)

2012. ápr. 5. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
ja bocs még 1 kérdés tankolás ? 95 öst keverem 2T olajjal de miből mennyit ? (és természetesen mindenkinek ment a zöld kéz az eddigi válaszokért :D )
2012. ápr. 6. 00:16
 9/17 anonim ***** válasza:
Ha jól emlékszem, akkor ebbe is 1:50-es keverék kell. Tehát, elmész tankolni, belenyomsz 25 litert, és ahhoz megy fél liter 2T olaj. A minőségen ne spórolj, Inkább legyen szintetikus, mert az ásványi telekormozza a kéményt, az meg nem a legjobb. Ha kevesebbet tankolsz, akkor értelem szerűen kevesebb olaj megy. 50 liter benzinhez 1 liter olaj, 5 literhez 1 deci, stb.
2012. ápr. 6. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

A kézikönyv is 1:50-et ír ahogy emlékszem.

Mindent beletankolt 5 literhez hozzáöntesz egy decit.


Én a motoromnál néha szoktam segítséget kérni a kutastól. Ő húzza a pisztolyt, én öntöm a 2T olajat. 5 literenként megállítom, akkor van időm ellenőrizni hogy pontosan mennyit öntöttem bele.

Lehet egyedül is, csak akkor kevésbé kell húzni a pisztolyt, hogy relatíve lassan menjen bele.

Mondjuk nekem 5 literenként 2,5 deci kell, hogy kijöjjön az 1:20 keverék. :D

2012. ápr. 6. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!