Lada "fúrt" karbi?
Hello mindenkinek!
Kérédsem a következő lenne...
Autómban a gyári levegőszűrőben lévő, hagyományos beporlasztású 2 "torkú" keverőfej van.
Arra vagyok kíváncsi, hogy "fúrt karburátor" esetén használható lesz e a "vágott" (nyitott)légszűrő, avagy ugyanúgy nem fog működik gázon a motor, a túl sok levegő miatt... esetleg javulni fog-e valami?... ha érdemes, milyen karburátorral érdemes próbálkozni?... illetve a fúrást ( ugyancsak, ha érdemes), itthon eltudom végezni, vagy szakműhelyhez forduljak?
Ha valakinek van tapasztalta, kérem ossza meg
Előre köszönöm :)
Valamit nem értek: spórolni akarsz a gázzal, de menjen sportosan, ezért próbálod tuningolni.
Úgy érzem a kettő nem fér össze!
Csak pusztán a kivágott légszűrőház miatt nem fog fulladni az autó.
Némi önámítás csupán mert "szívósabb" lesz a hangja de nem mérhető a teljesítmény növekedése.
Én anno Solex és dupla Weber karburátorokkal próbálkoztam,több-kevesebb sikerrel.
A "javuláshoz" minimum egy vezérmű tengely cseréjére van szükséged.
Shrick-minta,alapjárat dadogós és csak 1200 felett etc.
Jó játék !
:o)
szóval újból csak.. félreértések végett... talán túl hülyén fogalmaztam meg... BENZIN-GÁZ-ról van szó ... és GÁZ-üzemről
"fúrt-karbi" pl. ---> [link]
A gáz meg a tuning nem haverok ...
Maximum az új őrületnél amikor a dízel MELLÉ adagolnak gázt a tökéletes égés elérésének érdekében - de az már egy felsőbb osztály.
Szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!