Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S51 gázra leáll, miért?

Simson S51 gázra leáll, miért?

Figyelt kérdés
Simson S51-emen ha gázt adok akkor leáll, de mindezt csak terhelve. Tehát ha üresben van akkor simán kiforog. Viszont amikor indulnék el, akkor leáll, van amikor még van is benne annyi erő hogy elinduljak vele, de akkor meg rángat, és nem megy hiába húzom. Alapjárata stabil, viszont a gyújtás nem biztos, hogy jó mert még frissen van beállítva, viszont feltételezem hogy nem lehet rossz ha van alapjárat és szépen kipörög üresben. A karbi teljesen tiszta, most takarítottam ki a fúvókákat is, és a benzinszint is megfelelő. A súber a középső rovátkában van.

2012. márc. 27. 19:39
 1/7 anonim ***** válasza:
Ha bemelegszik, akkor abbahagyja. Ilyenkor kell a szívató.
2012. márc. 27. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Tudom használni a szivatót, semmi köze ehhez a szivatónak, nem mellesleg melegen is ugyan így csinál.
2012. márc. 27. 19:43
 3/7 anonim ***** válasza:
Nekem melegen elmúlnak ezek a tünetek. Megindulok vele, ránt kettőt, füstöl, utána jó.
2012. márc. 27. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
nekem a babettámon volt ilyen gondom még mikor egy fészerből elhoztam (persze 3 évig nem használták és garázsban volt) . Benzinszint és levegő+alapjárat csavar állítása után helyrejött.Valamiből vagy sokat kap vagy keveset. Próbáld meg a levegő csavart finoman beljebb csavarni így tudod dúsítani a menet közbeni keveréket .
2012. márc. 27. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Meleg motornál tudod használni a szívatót? Nem szabadna... Ja és az, hogy alapjáraton felpörög, egy dolog, mert terhelés alatt máshogy viselkedik a motor, és alapjáratra nem állítunk karbit. Egyébként az üresjárati levegő csavart 2..3 csavarás között kell kitekerni. Lehet, hogy gyönyörű szép az alapjárat, full betekert üresjárati levegő csavarral, csak, hogy az nem helyes, mert ha terheled a motort, dadog remeg, erőtlen, nem akar felpörögni... Tehát azt nézd meg és úgy legyen kicsavarva 2-3 fordulat között, aztán még a másik csavarral hozzá állítasz, de az már csak finomhangolás... Lehet, hogy leáll a motor mert sok neki a 2,3 kitekerés akkor viszont ki van kopva a súber.
2012. márc. 28. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Én a szivatót azért írtam hogy tudom használni mert az első hsz. azt hitte amiatt nem megy hogy hideg a motor, és ilyenkor használjam a szivatót. Ilyenkor én használom is, idáig rendben van, de m,eleg motornál is csinálja, természetesen ilyenkor nem húzok szivatót hiszen akkor túldúsulna a keverék és akkor meg azér nem menne.

Azt meg elfelejtettem írni, hogy 16n3-as karbi van rajta, amiben elvileg az alapjárati rendszer külön van a terhelésestől, tehát nem kéne befolyásolnia az alapjárati csavarok helyzete a terheléses üzemet. A 16n1-nél viszont befolyásolja, írták már mások is, hogy azt könnyebb is beállítani emiatt.

A súber meg tényleg lehetséges, hogy el van kopva, mert ha oldalasan megmozgatom, akkor egy egészen pici játéka van neki, kb 0,1 mm. Nem tudom, hogy ez már kopásnak számít-e?

2012. márc. 28. 20:37
 7/7 A kérdező kommentje:
Megoldódott, a tű volt rossz/elhajolva.
2012. márc. 30. 16:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!