Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Etz 125 alapjáraton lehörög...

Etz 125 alapjáraton lehörög lámpával. Mi a baja?

Figyelt kérdés
Ha lámpa nélkül indítom, akkor szépen elketyeg olyan 1800-on, de ha lámpát kapcsolok, akkor lehörög.
2012. márc. 27. 18:15
 1/7 anonim ***** válasza:

Mivel a generátor terhelése megnő a lámpa bekapcsolásakor (azaz fordulatszám esés) tapasztalható ez teljesen normális. Emelj a fordulatszámon.


Ha testzárlat van a lámpa vezetékélésében akkor túl sokat esik és akár le is áll a motor hisz rövid zár van az elektromos rendszerben. Lehet hogy ez van. Hozzáér valahol a lámpa pozitív vezetéke a testhez. Ennyit tudtam segíteni.

2012. márc. 27. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
De ilyenkor nem vágná ki a biztosítékot?
2012. márc. 27. 18:35
 3/7 anonim ***** válasza:

Az hogy biztosítékot kivágja-e az attól függ hogy milyen a kontakt a + és a test között. Ha a biztosíték határértékét nem haladja meg a felvett áramerősség akkor az nem csinál semmit.


Lehet egyébként az is a probléma hogy erős az izzó a fényszóróban. Vagy valami miatt nem bírja a generátor.

2012. márc. 27. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
És melegítsem üzemi hőre, és lámpával állítsak alapjáratot?
2012. márc. 27. 21:07
 5/7 anonim ***** válasza:
nézd meg a kapcsolonál,a lámpafejben nincs-e zárlat,nálam ugyanilyen problémánál a lámpában nem jo helyre ,felcserélve volta a vezetékek vissza dugva a sarukra a gyujtáskapcsolonál
2012. márc. 28. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 allllli ***** válasza:

Hmm...ismerős probléma :D Nekem is ez volt a bajom és pont a napokban oldódott meg. A lényeg, hogy a karburátor jól be legyen állítva. Ha bemelegszik a motor pár kör után, állj félre, tedd középsztenderre! majd vidd az alapjáratot lámpákkal a lehető legalacsonyabb fordulatra, ahol nem áll le.

Ezután a melléklevegő csavart csavard kifelé vagy befelé, addig a pontig, amíg a legstabilabban jár.(tehát ha kifelé csavarod és le akar állni akkor a másik irányba próbáld addig, amíg emelkedik a furdulat és stabil nem lesz).

Ezzel én el tudtam érni, hogy a lámpa kapcsolását ne érezze meg a motor, viszont az akksim gyenge volt és 2000 alatt index+féklámpa leállította.

Tegnap vettem egy új Varta 12V 5Ah-s akksit és ma 1300-1500 as alapjáratot be tudtam állítani. A lámpakapcsolást meg index, féklámpa stb meg sem érzi. Vígan pöfög tovább :D

Remélem segítettem!

2013. márc. 22. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 allllli ***** válasza:

Esetleg ha az akksi jó és a karbi is jó, akkor megpróbálhatod kisebbre venni a gyertyahézagot vagy a szénkeféket megtisztítod/kicseréled, sarukat összébnyomod, befújod kontaktsprével stb.

Nekem 150-esem van am.

2013. márc. 22. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!