2T motoron mitől lehet az hogy alapjáraton szépen megy, kis gázzal szépen megy viszont ha kicsit több gázt adok neki teljesen erőtlen lesz és le is fullad ha nem engedem vissza a gázkart. Mitől van ez?
Eddig teljesen jól ment. Aztán elkezdte ezt csinálni.
Subert tűn állítottam. Jobban megy viszont nem egyenletesen. Szinte rángat ha húzom neki a gázt és néha ugyanazt csinálja mint eddig.
Üzemanyagrendszert kipucoltam. Nem lett jobb.
Jól irták hirtelen kinyit a szelep és túl sok benzin zuhan a motortérbe!! ezért nem ég el hisz nincs levegő! tehát erőtlen lessz és le is állhat!
A karburátort álítsd be!!
Ha tuningolni akartad akkor nem a benzinből kell sokat adni neki haenm levegő kell hisz azzal ég csak a benzin!! elöbb az aránynak kell jónak lennie!
Nem tuningolni akarom csak azt hogy menjen.
T5-ös pancsi egyébként. És eddig jó is volt. A karbihoz hozzá se nyúltam mostanában. Aztán beindítottuk, ment szépen alapjáraton mint eddig. Kis gázzal szépen elindultam és ahogy gyorsítottam volna elfogyott az ereje. Meg közbe horkoló hangja van.
Az úszótűn vagy a subert tűn állítsak kevesebb üzemanyagot?
Akkor már nem biztos, hogy csak a karbi a baja.
Ha magától állt neki ennek.
Nekem is volt ilyen csak már sajna régen, ezért nem igazán dereng. vidd el szerelőhöz a hengernél is lehet hiba. egy két ezerért átnézik álltalában. max kérsz elötte árajánlatot.
Eddig a motort szerelő nem látta :) Ű
Csak a henger fúrást és a krómozást csinálta szakember. Többit én. Szóval ha kell darabokra szedem az egészet és újra összerakom. De szerelőhöz csak akkor viszem ha tényleg nem tudok vele mit kezdeni.
Egyébként üzemanyagba van olaj bőven. Gépkönyv szerinti 1:20-as bejáratós keverék van benne. Jó minőségű olajjal.
Egyébként a boltban kapható benzinszűrőn mehet át olyan kosz ami eltömítheti a karbit?
Fűtött garázsban van. És alapjáraton járt előtte 2-3 percet.
Egyébként pár hete, amikor jól ment 2-esbe még hideg motorral majdnem lefulladt egy kis emelkedőn. Mondjuk elég lassan is mentem, de később meredekebb emelkedőn kényelmesen, minden erőlködés nélkül felment 2-esbe még lassabban. Meg előtte állt kint vagy 15 percet a hidegbe.
A szűrőn is átmehet hisz lehet hibás.
a karbiban a levegő kinyit rendesen?
A karbi beálításárol is kérdeztél v.mit arra pedig .
remélem jó a link. Egyből meg akarja nyitni vagy letölteni a world filet egy szöveges dokumentum linkje csak.
Persze hideg motornál természetes folyamat de melegnél már nagyon nem.
Nézd átt a rendszert takaritsd ki.
És még fontos! hogy a kipufogóban is lehet dugulás!! ami ugye kis gáznál kis sebesség mellet nem gond hisz tud levegőzni a motor azonban amit gyorsittanál már nem tud a gáz távozni ezért visszafolytja a motort!
Most le van szedve pár krómozásra szánt alkatrész. De amint meglesznek kipróbálom.
Leírásból úgy gondolom hogy szegény a keverék. De majd kiderül a dolog.
Kipufogóknak jó a huzatja csak olajosak kicsit. De azokkal nem hiszem hogy gond van.
Egyébként feltűnt hogy az úszótűt elég könnyen lehet mozgatni az úszóban. Lehetséges hogy az menet közben elállítódott?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!