Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Benzines autót diesellé...

Benzines autót diesellé alakitani?

Figyelt kérdés
Mekkora munkával jár egy benzin motoros autóban a motort kicserélni dieselre? Pl egy octavia 1.6 benzin helyett 1.9 tdi motort bele tenni. mit kell még átépiteni benne?

2012. márc. 24. 19:05
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Jobban járnál, ha eladnád és vennél egy diesel autót.
2012. márc. 24. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
mert hogy?
2012. márc. 24. 19:08
 3/15 anonim ***** válasza:
nem csak a motort kéne cserélni, hanem sok más mindent is, és nem hiszem, hogy egy ilyen átalakításra kapnál papírt
2012. márc. 24. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
a papir az csak papir, részletkérdés. szóval, tudja valaki mi a folyamata? miket kéne még cserélni?
2012. márc. 24. 19:14
 5/15 anonim ***** válasza:
78%
téged.
2012. márc. 24. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
Kb. mintha vonatot akarnál busszá alakítani :))
2012. márc. 24. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 lodarazs ***** válasza:
Váltó, féltengelyek,kipufogórendszer,teljes elektromosság, műszeregység, + járulékos dolgok a motortérben: vízcsövek, motortartók....
2012. márc. 24. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
100%

Motor, kuplungszerkezet, váltó, ezzel együtt differenciálmű, féltengelyek. Ez biztosan más. A más méretű és hőleadású motor miatt lehet, hogy a hűtőt is cserélni kell, illetve ugye az sem biztos, hogy a motor- és váltótartó bakok is ugyanott vannak. Az elektromos hálózatot teljesen fejre kell állítani: kikerül a benzines ECU és a hozzá való rengeteg kábelezés, beugrik a dízel ECU-ja és az egész szenzorrengeteg. Új lesz a generátor, a feszültségszabályzó és az akkumulátor. Cserélni kell még a kipufogót is (lehet, hogy csak az elejét, de látott már olyat a világ, hogy az egész cső más volt) és lehet, hogy a futóműbe is bele kell nyúlni a nehezebb, nagyobb motor miatt. Az Octaviát nem ismerem fejből, de lehet, hogy keményebb rugók és más kanyarstabilizátor kell.

Az utastérben is előfordulhat, hogy más műszerek kellenek: nem biztos, hogy a benzines változat fordulatszámmérője pontosan ugyanolyan jelekkel működik, mint amit a dízelmotor lead és nem ártana legalább egy izzításjelző.

Azért pedig szívből irigyellek, hogy neked a forgalomba helyezés "csak papír". Vagy olyan összeköttetéseid vannak az NKH-nál, amiről sokan csak álmodnak, vagy fogalmad sincs az egész menetéről.

2012. márc. 24. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Eladod szépen azt a benzinzabáló lomha dögöt egy másik baleknak, és veszel egy 1.9tdi-t, és mindenki boldog.
2012. márc. 24. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
azért az lol, hogy spórolni akarsz az üzemanyagon (vagy más az ok?) de egy ilyen átalakításra nem sajnálnád...amúgy jól mondják az előttem szólok, egy ilyen művelet kb. totál értelmetlen, olcsóbb eladni és venni egy olajkályhásat. na nem mintha az az 1.6os szívó olyan rohadt sokat enne...de te tudod.
2012. márc. 24. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!