Fiat Tipo, vagy Uno?
" túrórudi válasza:
Az F Astra mindenképp jobb válaszás a Fiatnál.
Dizelből az Isuzu motorosat szeretik, azok jó motorok. "
Teljesen egyetértek!
akkor az isuzu motoros,1.7-es dízel optimális astrából?
Ne legyen inkább 1.0,vagy 1.3 swift? nekünk volt astránk,1.4-es benzines, azon kívül,hogy tesóm egyszer kitörte a kerekét,semmi baja nem volt.Akkor nem csak a benzines jó a régi astrában,hanem a dízel is?
"w3dzz válasza:
Csak megjegyzés képen az utolsónak.
Nekem volt Fiat uno 1.3D, tipo 1.9 td, 1.7 d. Jelenleg egy Brava 1.6 b van mert amikor vettem nem volt számomra megfelelő Diesel. Mindhárom motorja a legnagyobb hidegben indult,kis melegítés és jöhet a menet.Megkapták a megfelelő karbantartást(olaj,szűrők,gyertyák) de semmi extra.Az 1.3 unot nem arra tervezték hogy 130-as tempóval üveghangon órákig hajtsad hanem városi kisautónak. Nem hiszem hogy ezen kategória más márkából is nagyon szeretné az ilyen jellegű terhelést.Elektromos hiba egyik Diesel-nél sem volt hiszed ha nem.A kaszni bármelyik kocsinál rohadhat ebben a korban de 1 kis odafigyelés és alvázvédő csodákra képes."
Én is fiatos vagyok, de be kell látni ami vacak az vacak. Nekem a dieselekkel csak a bajom volt, UNO-s berkekben nem vok otthon annyira, csak márkatársaktól, ismerősöktől, és találkozókon hallottam, de Tipo-m volt diesel, kettő is, 1.7-esek. De soha többet. Az egyik egész egyszerűen menet közben megállt, és ennyi volt, a dugattyúk karjai meghajlottak, minden előjel nélkül. Mind a 4! A másiknak elrepedt a hengerfeje, majd az olajat felköpte a motortetőre belülről és beállt. Egész egyszerűen az öntvén nem alkalmas a nyomás elviselésére. mindkettő a citromsárga főtaxikorból származott, mindkettőbe újként ültem a taxi alkalmazottjaként. Az meg hogy az 1,3D Uno nem tud másfél órát folyamatos üzemben 130-al menni, mikor a tervezett végsebessége 155Km/h, hát ajjaj! :) Minden esetre a bontóban ahová járok, abból a motorból van a legtöbb a kukába, kikönyökölt hajtókarral, repedt blokk testel. Szintén anyagminőség miatt. Most Punto 1 55S-t hajtok, és imádom! 18 éves első szériás, ha a belét kihajtom, akkor eszik nagy duzzogva 6,8-at. A motor soha nem volt eddig bontva. Tavaly előtt gondoltam megadom neki, mit tud, Debrecentől hazáig toltam éjszaka autópályán végig, 150-160 között jöttem, de volt olyan is mikor a mutató belekúszott a 175-be. Visított, de tudta. Itthon felnyitottam a motortetőt és semmi folyás, szivárgás. most kellett "O" gyűrűket cserélni, de a hengerfejtömítéshez még mindig nem kellett piszkálni, vezérműszíj csere most lesz 3000Km múlva. Szerintem a kaszni hamarabb rohad le róla, minthogy szerkezetileg, vagyí motorikusan elpusztulna, és lehet, hogy két év múlva elhagyom a sárvédőt, de ez még minid menni fog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!