Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motorcsere után magas alapjára...

Motorcsere után magas alapjárat. Mit érdemes megnézni?

Figyelt kérdés

Ki lett cserélve a motor, mert döglődött. Előtte sem volt túl alacsony az alapjárat, de most ha meleg 2000-en forog. Hidegen 1500 körül megy. A vákuum jó, nem sziszeg. Az alapjárat állító motor is dolgozik. Mikor nagy gázt adok és hirtelen elveszem, a motor szépen lassan engedi vissza "alapjáratra". Szerintem elektronikus hiba, esetleg vákuum szenzor lesz. A hőérzékelő a szívócsonkba nemrég lett cserélve.

Fiat Tipo 1.4ie

Köszönöm.



2012. febr. 5. 14:33
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
engem érdekelne menyi volt a másik motor?és menyi a munkadíj.sajna nem tudok segíteni
2012. febr. 5. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

Másik motor mindennel együtt: 55000Ft

Szerelési díj: 0Ft

Az új motorban kevesebb, mint 100 ezer kilométer van:)

2012. febr. 5. 14:50
 3/19 anonim ***** válasza:
alapjárati motor?
2012. febr. 5. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:
Mindig az alapjárati motort mondják. Az alapjárati motor kérlek alássan egyszerű egyenáramú motor. Olyan, mint ami a kisvonatban van. Az csak arra szolgál, hogy beállítsa a jel alapján, amit az ECUból kap. A motor működik rendesen, mert lehet tapasztalni szemmel. Szóval olyanok válaszát várom, akiknek volt már ilyen, és meg is tudták oldani.
2012. febr. 5. 16:42
 5/19 anonim ***** válasza:
Az injektor/gázbowden találkozásánál is lehet állitani.
2012. febr. 5. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 A kérdező kommentje:
Igen, állítottam a csavart. Sajnos az sokat nem segít. Az alapjárati motor automatikusan korrigálja, ha rövidebbre veszem a csavart.
2012. febr. 5. 23:38
 7/19 A kérdező kommentje:
Érdekes, ma 1500 fölé sem ment az alapjárat. Szóval valamilyen áramingadozás lehet.
2012. febr. 6. 09:03
 8/19 anonim ***** válasza:
100%
Kedves kerdezo: nem lehet hogy az alapjarati motor egy ketfazisu motor? Csak felvetes. De kulonben az alapjarat problema lehet tanulasi folyamat mellektermeke, fals levego, illetve az osszhang hianya pl a klimakapcsolo es az Ecu kozott. Peldalu probald meg ledugozni a fekrasegitot elso nekifutasnak. Masodik a vizhomerseklet mero a hengerfelyben mert szegeny hideginditasnak gondolja a meleg uzemet is.
2012. febr. 6. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%
ja es fontos az alapjarati motort megekeruli egy csatorna egy allitocsavarral is azt is erdemes megnezni, es azt is hogy a sok olajsar nem kokcsolta-e be a feszket az alapjarati motornak es nem tud elzarni.
2012. febr. 6. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 A kérdező kommentje:
ladybird21: a hőérzékelőt nemrég cseréltem. Megpróbálom a vákuumot ledugózni egy próba erejéig, de szerintem más lesz. Ezt azért gondolom, mert volt olyan hogy megy 1500 körül aztán azonnal felugrik 2000 köré. Semmi átmenet. A világítás pislákol. Lambdaszonda, generátor a motorral együtt cserélve lett.
2012. febr. 6. 12:18
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!